۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

در دیدار با استاندار خراسان شمالی؛

شهرستان‌های بجنورد و شیروان مشکل مدارس دو نوبته دارند

شهرستان‌های بجنورد و شیروان مشکل مدارس دو نوبته دارند

بجنورد_ معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: شهرستان‌های بجنورد و شیروان مشکل مدارس دو نوبته دارند که در حال رفع این مشکل هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا راشکی پیش از ظهر یک‌شنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استانداران نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های محرومیت زدایی دارند، چون در این پروژه‌ها از اعتبارات ملی به استان‌ها کمک می‌شود.

وی در ادامه افزود: یکی از سنت‌های سازمان نوسازی کشور، برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز است که برای استان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بر ضرورت حضور بیشتر خیرین مدرسه ساز در خراسان شمالی تاکید کرد و تصریح کرد: استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت زمانی می‌توانند تصمیم درست اتخاذ کنند که شاخص‌ها و آمارها به درستی بیان شود.

راشکی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های سازمان نوسازی مدارس کشور در بودجه امسال، افزایش اعتبارات در حوزه استان‌ها است که می‌تواند منجر به تحول در ساختار شود.

وی بیان کرد: در توزیع اعتبارات امسال، شهرستان‌های بجنورد و شیروان مشکل مدارس دو نوبته دارند که در حال پیگیری و شناسایی این مناطق هستیم تا از طریق اعتبارات این موضوع حل شود.

کد خبر 6139183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha