۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱

رییس ستاد تبلیغاتی قالیباف در قزوین:

رییس جمهور باید اهل تعامل با دنیا باشد

رییس جمهور باید اهل تعامل با دنیا باشد

قزوین- رییس ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالیباف در استان قزوین با بیان اینکه رییس جمهور باید اهل تعامل با دنیا باشد، گفت: قالیباف در مسوولیت‌های اجرایی خوش درخشیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در نشست مطبوعاتی ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالیباف در قزوین که پیش از ظهر یکشنبه به میزبانی خبرگزاری مهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نظام سیاسی ایران برپایه جمهوری اسلامی است به این معنا که مردم در آن نقش اساسی دارند و اگر مردم نباشند نظام وجود ندارد.

رئیس ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالیباف در قزوین بیان کرد: ۳۱ اصل در قانون اساسی مربوط رئیس جمهور است و به مراتب وظایف وی در تمامی امور تعریف می‌شود و رئیس جمهور در تمام موارد دخل و تصرف دارد و در تمام بخش‌های دولت می‌تواند تحول ایجاد کند.

وی با بیان اینکه نقش رئیس جمهور در تحول حائز اهمیت است افزود: اگر تحول ایجاد شده در دولت بجا و کارآمد باشد رضایت مردم ایجاد می‌شود و اگر مردم از دولت راضی باشند به مراتب از دین و مذهب نیز راضی خواهند شد.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه من با تحقیق، حجت شرعی و با دلایلی محکم از ایشان حمایت می‌کنم مطرح کرد: محمد باقر قالیباف نسبت نظام و رهبری مقید است؛ اگرچه در لجن پراکنی‌ها شبهات ایجاد می‌شود اما این فرآیند در حد شبهه بود و ایشان در چهارچوب ولی فقیه حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: قالیباف اهل تعامل است و این یکی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور است که باید اهل تعامل باشد.

این مسؤول افزود: در تجربه چهل ساله شاهد بودیم که دولتی که اهل تعامل نباشد نمی‌تواند موفق شود و ما در شخصیت قالیباف شاهد آن بودیم که ایشان با ارگان‌ها و گروه‌های سیاسی در تعامل بوده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید حداقل ضدیت را کم کند و در سیاست خارجی مقابل دشمن خدعه بزند تصریح کرد: تعاملات بین المللی برای ما بسیار حائز اهمیت است و ما در دولت سیزدهمین شاهد آن بودیم که فروش نفت چه برکاتی را برای ما به همراه داشت یا در حوزه محور مقاومت نیز ما شاهد بودیم که محور مقاومت سبب شده تا مردم آمریکا علیه اسرائیل به پا خیزند.

این مسئول عنوان کرد: قالیباف موفق ترین فرمانده بود و در سمت‌های اجرایی خویش بسیار خوش درخشید و زمانی که وارد مجلس شد قوانین بسیار خوبی ازجمله توسعه هفتم مصوب شد که در پی آن هر دولتی روی کار بیاید ملزم به اجرای آن است و با این اوصاف دولت ایشان آشنایی بیشتری با قوانین خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بزرگان در حال برگزاری و ایجاد وحدت بین کاندیداها هستند و اگر این جریان به نتیجه منتهی شود ایشان پیرو نتیجه بوده و در صورت لزوم به نفع کاندیدای دیگری کنار خواهد رفت.

رییس جمهور باید اهل تعامل با دنیا باشد

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برخی حواشی در رابطه با خانواده قالیباف تصریح کرد: باید گفت که بسیاری از موارد تنها در قالب حاشیه بوده و اگر در رزومه ایشان مسئله فسادگونه‌ای وجود داشت توسط شورای نگهبان رد می‌شد.

وی در ادامه تاکید کرد: برنامه مسیر و تاکید ما در خصوص مشارکت حداکثری است و ذیل تأسیس ستاد نیز جلسات متعددی برگزار و بنا شد تا فضای ستاد فضای شادی باشد و از تمام مردم در اقشار مختلف میزبانی کند.

ملاک انتصابات در دولت قالیباف کارنامه و توانمندی افراد است

این مسؤول تشریح کرد: در خصوص انتخاب و انتصاب مدیران هم باید گفت ملاک و معیار برای انتخاب و انتصاب مدیران موفقیت اشخاص است و مدیر موفق عوض نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شعار محمد باقر قالیباف شعار «پیشرفت و خدمت» است تاکید کرد: در خصوص ارتباط برخی افراد خاص با قالیباف نیز باید گفت اختلاف نظرها همواره وجود داشته و دارد اما افراد در چهارچوب نظام هستند و این ارتباطات در راستا منافع نیست.

حجت الاسلام حسینی در پایان با تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد تعامل و گفت و گو با سایر ستادهای انتخاباتی برای کاهش هجمه‌ها و لجن پراکنی ها هستیم مطرح کرد: در حوزه سفر استانی ایشان به قزوین در حال پیگیری هستیم اما سفرهای ایشان در ایام انتخابات منتهی به چهار استان قم، مشهد، آذربایجان و سیستان و بلوچستان است اما در خصوص مسائل استانی در دولت چهاردهم ما پیگیری‌های لازم را به ویژه در حوزه آب و حل چالش‌های موجود انجام خواهیم داد.

کد خبر 6139268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha