۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸

استاندار لرستان:

ارتقای اقتصاد کشاورزی برنامه مهم ما در لرستان است

ارتقای اقتصاد کشاورزی برنامه مهم ما در لرستان است

خرم‌آباد- استاندار لرستان تاکید کرد: ارتقای اقتصاد کشاورزی برنامه مهم ما در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت استاندار لرستان در حاشیه قرارگاه اقتصاد کشاورزی با تأکید بر لزوم راه‌اندازی و فعال‌شدن این قرارگاه در استان به ریاست استاندار و همچنین دبیری جهاد کشاورزی، اظهار داشت: همه دستگاه‌های مرتبط شامل بانک کشاورزی، اتاق بازرگانی، نظام‌مهندسی، بخش خصوصی و.. که می‌توانند در اقتصاد کشاورزی نقش‌آفرینی کنند در این قرارگاه باید حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز در این قرارگاه فرمانداران شهرستان‌ها، مدیران ۱۱ اداره کل و… حضور داشتند، عنوان کرد: در این قرارگاه یک راهبرد و سیاست را اعلام کردیم، گفتیم که زنجیره اقتصاد کشاورزی شامل تولید، صنعتی‌سازی، تجاری‌سازی باید در استان ایجاد شود.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه در این قرارگاه تلاش کردیم که راهبردها و سیاست‌ها را توجیه و اعلام کنیم، گفت: صبحت های فرمانداران، مسئولان جهاد کشاورزی و… را در این قرارگاه شنیدیم و به این جمع‌بندی رسیدیم که این جلسه هر دو ماه یک‌بار باید برگزار و استمرار داشته باشد.

شفقت، تصریح کرد: اعضای فعال در این قرارگاه باید با یکدیگر هم فکری، نوآوری، خلاقیت، اتحاد دانشی و… را داشته باشند، اگر این امر تحقق پیدا کند، خیلی از مسائل و مشکلات این حوزه حل خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اقتصاد کشاورزی اولویت ما در استان لرستان است، گفت: هدف ما این است که اشتغال برتر را در این استان ایجاد کنیم، با توجه منابعی مانند آب، خاک، زمین و… در لرستان و همچنین استعداد بسیار خوب جوانان ما، سهم اقتصاد کشاورزی را باید ارتقا دهیم.

استاندار لرستان، تأکید کرد: ارتقای اقتصاد کشاورزی برنامه ما در لرستان است و امیدواریم با درایت و همراهی خود مدیران و همچنین مشارکت مردم و فرهنگ‌سازی علما، روحانیت و اساتید دانشگاهی شاهد تحقق این امر باشیم.

کد خبر 6139286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha