۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

۲۰ اسیر کهگیلویه و بویراحمدی در غربت به شهادت رسیدند

۲۰ اسیر کهگیلویه و بویراحمدی در غربت به شهادت رسیدند

یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰۰ نفر از اسرای ما شهید شدند و از استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ۲۰ نفر در غربت به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله نصیر حسینی ظهر یکشنبه در اجلاسیه شهدای غریب در اسارت در یاسوج افزود: شهدا و راه شهدا، فرمان ولایت، فرمان حق به ما می‌گوید باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جریان باطل و کفر اقدام به کشتار و تجزیه و توطئه و دسیسه بر علیه ما خواهند داشت، گفت: انتخابات سبب شکوه و عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

حسینی تصریح کرد: خداوند متعال در آیات قرآن می‌فرماید همراه پیامبران الهی مردان بزرگی بودند که مجاهدت کرده و در میدان جهاد مقاومت کرده و عقب نشینی نکردند و در مقابل سختی‌ها شکیبا و صبور بودند.

وی افزود: در تاریخ معاصر نیز افراد زیادی با انقلاب اسلامی متحول شدند و قبل از آن افراد زیادی همراه با امام (ره) زحمت کشیدند و زندان رفتند و در هشت سال دفاع مقدس افرادی مجروح، جانباز، شهید و چندین سال در زندان‌های عراق اسیر شدند اما بر حق پافشاری کردند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه این ارزش‌ها به دلیل وجود رهبری الهی، فقیه و عارف بوده و به همه ارزش‌های الهی آگاهی دارد و با کفر و طاغوت مبارزه می‌کند، گفت: انقلاب اسلامی برای ارزش‌ها و آرمان‌های الهی به وقوع پیوست و در زمان طاغوت رفته رفته ارزش‌ها و باورهای دینی و الهی در حال از بین رفتن بود و لگد بر سینه اسلام زدند.

وی تصریح کرد: اهداف پهلوی اول و دوم را استکبار و استعمار دنبال کرده و روی کار آوردند و در این شرایط امام راحل مردم را رهبری کرد و مردم حمایت کردند و امروز شکوه اسلام در عالم دیده می‌شود.

حسینی تصریح کرد: اگر امام نبود اسلام در میدان‌های مختلف شکست می‌خورد.

کد خبر 6139292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha