۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲

فرماندار تالش:

انتخابات یک آزمون بزرگ برای همه دلسوزان کشور است

انتخابات یک آزمون بزرگ برای همه دلسوزان کشور است

تالش- فرماندار تالش بر لزوم افزایش حداکثری مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: انتخابات یک آزمون بزرگ برای همه دلسوزان کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مؤذن ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان تالش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خدمت و تبریک اعیاد پیش رو اظهار کرد: کلیه مسؤولین دستگاه‌های اجرایی هماهنگی‌های لازم را با نماینده عالی دولت در شهرستان داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو یک آزمون بزرگ برای همه دلسوزان این نظام و کشور است، افزود: باید دین خود را به شهیدان خدمت ادا کرده لذا تمام تمهیدات لازم برای اجرای صحیح و پرشور انتخابات ریاست جمهوری در تالش اندیشه شده است.

فرماندار تالش ادامه داد: شهرستان تالش از نظر زیر ساختی و پروژه‌های عمرانی که راکد مانده و تأمین اعتبارات آن نیازمند اعتبارات ملی می‌باشد مدیران کل برای پیگیری این پروژه‌ها بازدیدهای میدانی ماهانه از سطح شهرستان داشته باشند.

مؤذن از پروژه‌های عمرانی مهم شهرستان از جمله کمربندی تالش و خطبه سرا، سد لاستیکی، تسویه خانه، پل اسالم و بیست متری نام برد و گفت: برای اتمام این پروژه‌ها نیازمند اعتبارات ملی است که انتظار می‌رود نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی از طریق پیگیری‌های ملی این پروژه‌های مهم و مطالبات چندین ساله این شهرستان را به سرانجام برساند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش اضافه کرد: در دوره سه ساله دولت سیزدهم شهید جمهور آیت الله رئیسی از سال ۱۴۰۰ تا ابتدای ۱۴۰۳ میزان رشد اعتباری ۱۳۲ درصدی بوده که نگاه این دولت به مناطق محروم بوده است.

همه برای رفع مشکلات مردم در پیشگاه خدا مسوول هستیم

«حجت السلام مجتبی نورزاد» امام جمعه تالش نیز در این جلسه اضافه کرد: همه در پیشگاه خداوند در جهت رفع مشکلات شهرستان مسؤول بوده لذا مسؤولان نیز انسجام داشته باشند تا با اتحاد و همدلی و پیگیری مستمر می‌شود خیلی از معضلات و مشکلات پیش رو را حل کرد و باعث خشنودی مردم شد.

امام جمعه تالش تصریح کرد: حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان و دیدارهای چهره به چهره با مردم باعث شناخت بهتر از مشکلات روزمره جامعه می‌شود.

کد خبر 6139293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha