۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷

فرمانده انتظامی رودبار:

پایان درگیری در خورگام/ ۵ نفر دستگیر شدند

پایان درگیری در خورگام/ ۵ نفر دستگیر شدند

رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۵ نفر از عاملان درگیری و برهم زدن نظم و امنیت در بخش خورگام این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه است، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمعی چند نفر در بخش خورگام، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از حضور در آدرس اعلامی، ۵ نفر از عاملان این نزاع دسته جمعی که باعث رعب و وحشت شهروندان و برهم زدن نظم و امنیت شده بودند را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به کشف یک قبضه سلاح سرد، تصریح کرد: متهمان ۱۹، ۱۸، ۳۰، ۳۹ و ۴۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، اذعان‌داشت: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

کد خبر 6139334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha