۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴

معاون استاندار اردبیل:

رییس جمهوری در تراز پیشرفت کشور برگزینیم

رییس جمهوری در تراز پیشرفت کشور برگزینیم

اردبیل_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: مقام معظم رهبری کلیدواژه «به قله نزدیک می شویم» را مطرح کردند و باید رییس جمهوری در همین تراز برگزینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر یکشنبه در پنجمین نشست تخصصی چالش ها و فرصت ها ویژه انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل اظهار کرد: رسانه ها در تبیین و تشریح شرایط حساس کشور در آستانه انتخابات نقش مهمی دارند و باید این انتخابات خروجی مناسب و باکیفیت رییس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی نقش رسانه ها را در حرکت دادن و جهت دهی به حضور مردم در پای صندوق های رای بسیار مهم و حساس دانست و خاطرنشان کرد: باید به وظیفه رسانه ای خود به نحوی عمل کنیم تا افراد دچار تردید برای حضور در انتخابات صندوق های رای حاضر شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بی تفاوتی را در این عرصه همراه با خسران و ضرور و زیان دانست و افزود: همه وظیفه داریم برای افزایش مشارکت مردم که خود امنیت ساز و انسجام بخش است کمک کنیم.

قاسمیان گفت: باید نهم تیرماه رییس جمهوری را انتخاب کنیم کهح آبرو و عزت این ملت را حفظ کرده و در راستای حفظ منافع ملی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: بدون توهین و اهانت باید فضای تبلیغات انتخاباتی فضای همدلی باشدتا براساس گفتمان اصلی بتوانیم رییس جمهوری شایسته انتخاب کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل مساله اصلی کشور را بهبود معیشت اقتصاد مقابله با فساد و کارآمدی اعلام کرد و گفت: نباید با طرح مسایل حاشیه ای و رفتارهای دوقطبی نظیر بی حجابی و یا بدحجابی و فیلترینگ و یا عدم فیلترینگ به مسایل و موضوعات حاشیه ای دامن بزنیم.

قاسمیان بیان کرد: دشمن تلاش می کند تا ۶ کاندیدا را به دوقطبی درون و خارج از نظام تقسیم کند که باید ملت مراقب این حرکت دشمن باشند و بدانند که هیچ کاندیدایی خارج از نظام نیست بلکه همه در چارچوب نظام حرکت می کنند.

وی ضرورت تبیین عملکرد دولت سیزدهم را از سوی رسانه ها یادآور شد و بیان کرد: نباید تلاش رییس جمهور صادق و خدمتگزار بی منت مورد غفلت قرار گیرد بلکه بهتر است عملکرد داخلی و خارجی دولت سیزدهم به ویژه مجاهدت در خنثی کردن تحریم ها و حفظ استقلال کشور مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6139338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha