۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

رییس پلیس راهور گیلان خبر داد؛

جان‌ باختن راکب موتورسیکلت در چوبر تالش

جان‌ باختن راکب موتورسیکلت در چوبر تالش

رشت- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان‌ باختن یک نفر بر اثر تصادف بین خودروی باری نیسان و یک دستگاه موتورسیکلت در بخش چوبر شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تصادف شدید بین خودرو باری نیسان و یک دستگاه موتورسیکلت در سه راه نرجس خاتون بخش چوبر شهرستان تالش، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، خودرو نیسان به علت عدم توجه به جلو و بی‌احتیاطی راننده با موتورسیکلت برخورد کرده است، افزود: متأسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: عدم توجه به جلو در رانندگی عامل اصلی تصادفات می‌باشد که بیشتر آن طبق بررسی‌های صورت گرفته مربوط به تنظیم پخش خودرو، برداشتن وسایل از داشبورد، صحبت کردن چهره به چهره با سرنشینان، استفاده از تلفن همراه به خصوص خواندن و ارسال پیامک و خوردن و آشامیدن باز می‌گردد.

کد خبر 6139340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha