۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

کرملین:

تشدید تنش‌ها توسط کشورهای غربی پاسخ مسکو را در پی دارد

تشدید تنش‌ها توسط کشورهای غربی پاسخ مسکو را در پی دارد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در بیانیه‌ای تصریح کرد: تشدید تنش‌ها توسط کشورهای غربی پاسخ مسکو را در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد: مسکو از منافع خود دفاع خواهد کرد و با تمام ابزارهای ممکن به اهداف عملیات ویژه دست خواهد یافت.

در بیانیه صادر از سوی سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص آمده است: روسیه می بیند که چگونه کشورهای غربی به طور خستگی ناپذیر تنش ها را تشدید می کنند، این موضوع پاسخ مسکو را در پی خواهد داشت.

دیمیتری پسکوف، در ادامه اضافه کرد: ابتکار صلح «ولادیمیر پوتین» (رئیس جمهور روسیه) درباره اوکراین با دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و شکی در آن نیست.

وی اضافه کرد: کار و تلاش برای ایجاد یک منطقه حائل در منطقه خارکیف تا زمانی که روسیه نواحی مرتبط با خود را از گلوله باران ایمن نکند، متوقف نخواهد شد.

پسکوف ادامه داد: زلنسکی فردی نیست که بتوان با او توافقنامه هایی در رابطه با اوکراین را به صورت کتبی ثبت کرد؛ قانوناً مشروعیت ندارد. بیایید ببینیم آیا زلنسکی آماده انجام هر کاری هست تا اوضاع را بیش از این وخیم تر نسازد. پوتین امکان مذاکره با اوکراین را رد نمی کند و خاطرنشان می کند که مقامات و نهادهای قانونی در این کشور وجود دارد.

کد خبر 6139346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha