۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۳۵

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان خبرداد؛

پوشش امدادی نماز عید قربان توسط ۱۵ تیم امدادی هلال احمر زنجان

پوشش امدادی نماز عید قربان توسط ۱۵ تیم امدادی هلال احمر زنجان

زنجان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۵ تیم عملیاتی هلال احمر در استان  نمازگزاران در عید قربان را پوشش امدادی و بشردوستانه می دهند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی ضمن تبریک عید سعید قربان به همه مسلمانان افزود: ۱۵ تیم با ۷۵ نیروی عملیاتی هلال احمر صبح روز دوشنبه در محل برگزاری نماز عید قربان شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود مستقر و در صورت نیاز امدادرسانی را انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز هفت مرکز پاسخگویی، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، یک تیم امداد هوایی همراه با بالگرد و یک دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات در حالت آماده باش برای ارائه خدمات امدادی قرار می‌گیرند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم‌های عملیاتی همراه با هشت دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات امدادی به نمازگزاران تا پایان نماز عید قربان در مصلی‌های استان مستقر می‌شوند.

هاشمی اظهار کرد: از این تعداد تیم‌های عملیاتی، ۲ تیم توانا متشکل از ۱۰ نجاتگر خانم نیز برای ارائه خدمات امدادی پیش بینی شده است.

وی به ارائه خدمات بشردوستانه و امدادی توسط اعضای جوانان اشاره کرد و ادامه داد: تیم‌هایی مشتکل از اعضای جوانان دختر و پسر نیز ارائه خدمات بشردوستانه مورد نیاز را ارائه خواهند داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اجرای تست قند و فشار خون توسط داوطلبان و آموزش‌های رایگان از دیگر خدمات هلال احمر در حاشیه نماز عیر قربان به نمازگزاران خواهد بود.

کد خبر 6139498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha