۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۵۷

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله مرکزی خبر داد؛

اعزام ماشین آلات مهندسی سپاه برای آوار برداری معدن شازند

اعزام ماشین آلات مهندسی سپاه برای آوار برداری معدن شازند

اراک- معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از اعزام ماشین آلات مهندسی سپاه برای امدادرسانی کمک به آوار برداری معدن شازند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی مقدم گفت: با توجه به اتفاق پیش آمده در یکی از معادن شهرستان شازند و ریزش آوار با درخواست ستاد پاسخ به بحران، بلافاصله ماشین آلات مهندسی سپاه به منطقه مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: امید است هرچه زودتر با کمک همه دستگاه‌های امدادرسان پیکرهای مفقود شده از زیر آوار خارج شوند.

سرهنگ گودرزی مقدم گفت: سپاه و بسیج با استفاده و به کارگیری استعداد و ظرفیت خود برای امدادرسانی تا پایان عملیات آوار برداری در منطقه حضور خواهد داشت.

شناسایی نقطه‌ای در معدن در حال انجام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: دقایقی پس از حادثه ریزش معدن، گروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند و پس از حدود هفت ساعت تلاش جسد ۲ نفر از محبوس شدگان را از زیر آوار بیرون کشیدند.

بهنام نظری با تأکید بر اینکه مردم به شایعات توجه نداشته باشند و اخبار را از رسانه‌های رسمی و معتبر دریافت کنند، افزود: تیم‌های امداد و نجات، امدادگران استان و استان‌های همجوار در منطقه حضور دارند و از سگ‌های زنده‌یاب و دستگاه فلزیاب برای جست‌وجوی دیگر محبوس شدگان استفاده می‌شود.

وی تاکیدکرد: شناسایی نقطه‌ای در معدن در حال انجام است و با همکاری اداره برق روشنایی برای شب تأمین و از همه توان برای جست‌وجو استفاده خواهد شد.

کد خبر 6139585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha