۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵

تاجرنیا در نشست خبری:

«الهام فخاری» سخنگوی ستاد انتخاباتی استان تهران پزشکیان شد

«الهام فخاری» سخنگوی ستاد انتخاباتی استان تهران پزشکیان شد

رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران مسعود پزشکیان گفت: الهام فخاری به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی تهران پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعیین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تاجرنیا، رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران مسعود پزشکیان عصر امروز (دوشنبه) در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بعد از سانحه‌ای که برای رئیس جمهور فقید اتفاق افتاد، بر اساس قانون اساسی طبیعتاً باید انتخابات در دوره چهاردهم یک سال زودتر برگزار شود. انتخابات به فاصله حدود سه ماه و نیم بعد از اتفاقات مجلس شکل گرفته است.

وی افزود: شاهد هستیم در طی دو دوره گذشته انتخابات در کشور ما متأسفانه با مشارکت زیر ۵۰ درصد برگزار شد. در مجموعه تصمیم گیران نظام و بین مردم این نگاه وجود دارد که مشارکت کم در انتخابات بدون شک شرایط خوبی را برای کشورمان ایجاد نخواهد کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در تهران، گفت: به همین جهت ما در این انتخابات که به صورت زودهنگام صورت گرفته، نیازمند این هستیم که در مرحله اول به این سوال جدی پاسخ دهیم که چرا و چگونه اصلاح طلبان در انتخاباتی که ۴ ماه بعد از انتخابات مجلس برگزار می‌شود، حضوری جدی و کاملاً آشکار دارند و چه عواملی باعث شده که در این دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدایی که در دوره گذشته رد صلاحیت شد، تأیید شود و چه نیازهایی در کشور وجود دارد که باعث شده ما به طور جدی به مشارکت بیشتر فکر کنیم.

وی افزود: بنابراین در روزهای آینده که فرصت بسیار کمی داریم بایستی به تبیین چرایی ورود اصلاح طلبان به بحث انتخابات بپردازیم. بعد از تبیین نیازمند تبلیغ هستیم و بعد از تبلیغ در فرصت کم باقی مانده نیازمند تهییج برای حضور وسیع در انتخابات هستیم.

تاجرنیا گفت: ستاد انتخاباتی پزشکیان تقریباً بعد از تأیید صلاحیت وی شکل گرفت و فرصت بسیار کمی داشت و در طول چند روز گذشته ستادهای انتخاباتی خودش را در استان‌های مختلف شکل داده است. طبیعتاً نقش عمده ستادهای انتخاباتی استانی، اجرایی و نقش تبدیلی و تهییجی است.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم هر روز در ساعت ۱۴ نشست خبری با حضور سخنگو را داشته باشیم. سخنگوی ستاد انتخابات تهران پزشکیان یکی از بانوان با سابقه حضور در شورای شهر تهران است و بر این اساس، الهام فخاری به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی تهران در خدمت شما خواهد بود.

تاجرنیا در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص احتمال حضور محمدجواد ظریف در برنامه میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان، گفت: امیدواریم که این امکان فراهم شود. ظریف در یک سفر استانی و در یک رویداد ملی در تهران ان‌شاءالله پزشکیان را همراهی خواهد کرد.

تشریح برنامه‌های ستاد انتخاباتی استان تهران پزشکیان

در ادامه این نشست الهام فخاری، گفت: امروز افتتاح ستاد پاکدشت را داریم، امیدوارم نشست خوبی در افتتاح برگزار شود. در روزهای گذشته اجتماع و نشست اصلاح طلبان شهرستان غرب استان تهران را داشتیم.

وی افزود: در روزهای آینده این نشست‌ها برگزار خواهد شد و این‌ها فرصت‌هایی است که تفاوت نامزد مدنظر خود را با پنج کاندیدای دیگر تبیین و روشن کنیم و به فضای انتخاباتی کمک کنیم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی استان تهران پزشکیان گفت: اجتماع بزرگ معلمان تهران در کانون پرورش فکری کودکان فردا برگزار خواهد شد. همچنین در روز چهارشنبه در برج میلاد نشست فرهنگی است و از نشست‌های خبری برای گفتگو استفاده می‌کنیم.

کد خبر 6139921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      7 1
      به امید پیروزی طبیب درمانگر کشور مرد پاکدست در انتخابات ریاست جمهوری
    • حسین مهد ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      3 3
      من بعید می‌دانم پزشکیان مردعمل باشد اصلاحات ضعیف است چون گذشته خوبی ندارند
    • گیتی قهرمانی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      3 0
      رای من دکتر پزشکیان
    • محمدی ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      0 3
      آزموده را آزمودن خطاست، اصلاح طلبان به دفعات به اعتماد مردم خیانت کردند و فقط به فکر نصب عوامل نا کارآمد حزبی و همفکران خود در دولت و احزاب پوشالی اصلاحات هستند، لذا چه تضمینی وجود دارد این دفعه خیانت نکنند.