زخمی‌شدن ۱۶ نظامی صهیونیست در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته غزه

زخمی‌شدن ۱۶ نظامی صهیونیست در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته میان نظامیان متجاوز صهیونیست و مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه ۱۶ تَن از این نظامیان زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که نظامیان صهیونیست در نبردهای جاری در نوار غزه متحمل تلفاتی جدید شده‌اند.

بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه، ۱۶ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۳۸۴۸ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که در این میان ۱۹۴۲ نفر از آنان در جریان تجاوز زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه دچار آسیب شده‌اند.

علاوه بر این بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۶۶۲ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد از آغاز جنگ غزه تاکنون ۵۸۲ نظامی صهیونیست نیز دچار جراحت شدید شده‌اند.

علاوه بر این مطابق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی در حال حاضر ۲۴۱ نظامی صهیونیست که در جریان نبردهای جاری در نوار غزه زخمی شده‌اند تحت درمان هستند که از این تعداد، ۲۸ نفر دچار جراحات شدید هستند.

گفتنی است این دست آمارها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در نوار غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

کد خبر 6139952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha