۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۲۲

مدیر نظارت بر مواد بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

توقیف یک کارگاه تولیدی محصولات بهداشتی غیرمجاز در کرمانشاه

توقیف یک کارگاه تولیدی محصولات بهداشتی غیرمجاز در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توقیف یک کارگاه تولیدی و بسته بندی محصولات بهداشتی غیرمجاز در شهر کرمانشاه خبر داد.

مهدی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک کارگاه تولید غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز بهره برداری و بهداشتی از سازمان غذا و دارو که به صورت زیرزمینی و غیرقانونی فعالیت می‌کرد، شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: این کارگاه با استفاده از مواد اولیه غیرمجاز و در شرایط کاملاً غیربهداشتی در سطح شهر کرمانشاه اقدام به تولید و بسته بندی محصولات بهداشتی می‌کرد که توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی کشف و توقیف شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همه مواد اولیه و محصولات تولیدی این کارگاه به میزان یک هزار و ۶۴۰ لیتر انواع شوینده‌ها ضبط شد.

مرادی ادامه داد: همچنین تعداد ۶ هزار و ۳۲۵ عدد ظروف خالی محصولات بهداشتی و شوینده از ظروف بسته بندی ضبط و توقیف شد.

وی با اشاره به توقیف این کارگاه تولیدی محصولات بهداشتی غیرمجاز در کرمانشاه، از ارجاع پرونده این کارگاه جهت اعمال قانون به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6140007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ... IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      0 0
      چرا نام یا همون مارکی که به عنوان برچسب روی کالا بوده رو نمیگید تا بدونیم ، نخریم عکسی هم که گذاشتین هیچ‌کدام برچسب ندارن یا شاید داشتن شما طوری چیدین دیده نشه ، ممنون از مسولان و همچنین خبرنگاران .. آگاه شدیم.