۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

شهرکرد-ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی، مسئول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری ۲۸ خردادماه در این آئین اظهار کرد: در ابتدا باید گفت خون پاک شهید رئیسی، سیدالشهدای خدمت در همه امور کشور تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه آنچه موجب شده برخی از افراد مشارکت نکردن در امر انتخابات را بیان کنند این است برخی افراد از ابتدای پایه‌ریزی نظام اسلامی تفکرات متفاوتی نسبت به اصل نظام داشتند گفت: از طرفی کارهایی که از زمان شکل‌گیری و اوج نظام اسلامی انجام شده مقایسه‌ای با زمان‌های گذشته صورت نگرفته و به خوبی اقدامات تبیین نشده است که این مسائل دلیلی بر عدم مشارکت عده‌ای از افراد شده است.

موسوی با اذعان بر اینکه گرچه برخی از افراد و اشخاصی که در مناصب دولتی فعالیت داشتند حرکاتی انجام داده و موجب دلخوری بعضی از مردم شده است گفت: از طرفی قول‌های انتخاباتی در برخی از زمان‌ها موجب شد که افراد نتوانند به آن‌ها عمل کنند و این امر دلیلی بر عدم مشارکت در انتخابات خواهد شد.

وی با اشاره به چگونگی تقویت مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات، تصریح کرد: مساله جهاد تبیین که مقام معظم رهبری چندین سال است بر آن تاکید دارند، می‌تواند بر مشارکت حداکثری تأثیرگذار باشد، از طرفی اخلاق و رفتار سردمداران انتخابات و افراد شاخص در هر شهر، شهرستان و استان باید در حداقل مباحث اقتصادی، رفتاری و زندگی نمود جدی داشته و هم‌سطح مردم باشند.

موسوی با تاکید بر اینکه برای افزایش مشارکت باید با همه اقشار از طیف‌های مختلف ارتباط برقرار کرد گفت: در راستای تقویت مشارکت مردم لازم است مسئولان ستادهای انتخاباتی در جلسات کوچک و بزرگ شرکت کنند.

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی بر دو پایه مشروعیت و مقبولیت استوار است، داشتن پشتوانه مردمی در سیاست کلی نظام و سیاست داخلی تأثیرگذار است، قطعاً اگر رئیس جمهور با مشارکت بالا انتخاب شود، خدمت بیشتری انجام می‌دهد.

موسوی با اذعان بر اینکه در بحث سیاست خارجی نیز زمانی که کشورها مشاهده کنند مردم شخصی با آرای بالا انتخاب شده، با تمام قوا پشت رئیس جمهور خود هستند خاطر نشان کرد: این مساله در قدرت رئیس جمهور، سیاست خارجی و وجهه بین‌المللی تأثیرگذار است.

کد خبر 6140164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • وطنی ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      0 0
      پزشکیان بهترین گزینه بین این اشخاص است.