در ۲۲۵امین روز عملیات طوفان الاقصی؛

عملیات‌های جدید مبارزان قسام و سرایا القدس علیه اشغالگران در غزه

عملیات‌های جدید مبارزان قسام و سرایا القدس علیه اشغالگران در غزه

در ۲۲۵امین روز جنگ نسل کشی علیه نوار غزه، گردان‌های قسام و سرایاالقدس در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که مبارزان مقاومت ضربات مهلکی به نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف نوارغزه وارد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) دوشنبه شب اعلام کردند که عملیات‌های جدیدی را علیه اشغالگران در نوار غزه به انجام رسانده‌اند.

تارنمای فلسطین الیوم گزارش داد که مبارزان گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در ۲۲۵ امین روز جنگ نسل کشی علیه نوار غزه در دفاع از ساکنان آن طی چندین عملیات مهم ضرباتی دردناکی به دشمن صهیونیستی وارد آورد.

گردان‌های قسام در بیانیه‌ای از انجام سه عملیات موفقیت آمیز علیه ارتش اشغالگران در غزه در ۲۲۵ امین روز نبرد طوفان الاقصی خبر داد.

گردان‌های شهید عزالدین قسام در بیانیه‌ای اعلام کردند که مقر فرماندهی دشمن را با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین در جنوب محله تل السلطان در شهر رفح درهم کوبیدیم.

همچنین در بیانیه قسام آمده است که مجاهدان گردان‌های قسام در عملیاتی دیگر دو تانک مرکاوای اسرائیلی را در همین منطقه با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

این بیانیه افزود: مبارزان قسام نیروهای اشغالگر را در جنوب شرق و جنوب غرب محله تل السلطان با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر، گردان‌های قدس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان گردان‌های قدس یک تانک اسرائیلی را در جنوب محله السعودی در غرب رفح با بمب «العمل الفدائی» منفجر کرد.

این گردان‌ها نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در منطقه تل زعرب در جنوب غرب رفح نیز هدف حمله خمپاره‌ای قرار داد.

گردان‌های قدس همچنین با بمب‌های «ابابیل» نیروها و ادوات جنگی اسرائیلی را در اطراف پایگاه کرم ابو سالم در شرق رفح هدف قرار داد.

کد خبر 6140189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha