۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳

پژمانفر در جلسه علنی مجلس:

باید نظارت بر ساختار خودروسازی افزایش یابد

باید نظارت بر ساختار خودروسازی افزایش یابد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نظارت بر ساختار خودروسازی را بالا ببریم تا شاهد تولید باکیفیت خودرو در کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نحوه اجرای قانون ساماندهی بازار خودرو گفت: از اقداماتی که وزارت صمت برای واردات خودروهای برقی داشته تشکر می‌کنم اما ما در کشورمان درصد قابل توجهی خودروهای بنزینی داریم و لازم است وزارت صمت در کنار تولید و واردات خودروهای بنزینی به تولید و واردات خودروهای برقی توجه داشته باشد.

وی متذکر شد: ما در کمیسیون اصل ۹۰ و در مجلس یازدهم تعاملات خوبی با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم و یکی از بهترین بحث‌هایی که درباره خودرو مطرح شد این بود که مردم نسبت به صنعت خودروسازی نارضایتی زیادی دارند که باید مرتفع شود.

نمیانده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از خودروهای ما مشکلات و ایرادات جدی دارند که تقریباً در مقایسه با خودروهای سایر کشورها سه برابر است و باید با برنامه ریزی دقیق این نقاط ضعف را برطرف کرد.

پژمانفر گفت: باید نظارت بر ساختار خودروسازی افزایش یابد تا این نظارت منجر به تولید باکیفیت خودرو شود.

کد خبر 6140418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha