۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳

گفت‌وگوی مهر؛

کانال‌های خبری گیلان برای دریافت مجوز اقدام کنند

کانال‌های خبری گیلان برای دریافت مجوز اقدام کنند

رشت- معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مدیران کانال‌های خبری در بستر فضای مجازی برای دریافت مجوز در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

قاسم مصفا در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: کانال‌های خبری که موفق به دریافت مجوز فعالیت از هیأت نظارت بر مطبوعات شوند از حمایت‌های قانون. مطبوعات برخوردار خواهند شد

وی با بیان اینکه فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است، افزود: براساس بند پ ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

مصفا تصریح کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست، باید به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: رسانه‌ها با هم افزایی برای جلب مشارکت حداکثری و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.

کد خبر 6140499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha