۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰

شرایط بهره‌مندی کشاورزان از برق رایگان تشریح شد

شرایط بهره‌مندی کشاورزان از برق رایگان تشریح شد

اصفهان-سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: بر اساس طرح ابلاغی به شرکت‌های توزیع برق استان و شهرستان، فرصت برخورداری از برق رایگان برای کشاورزان در صورت رعایت معیارهای مصرف بهینه فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود قاسمی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس طرح ابلاغی به شرکت‌های توزیع برق استان و شهرستان، فرصت برخورداری از برق رایگان برای کشاورزان در صورت رعایت معیارهای مصرف بهینه فراهم شده است.

وی افزود: کشاورزانی که در طرح تشویقی مدیریت مصرف بخش کشاورزی مشارکت کنند و موتور چاه آب خود را به مدت پنج ساعت از ۱۳ تا ۱۸ قطع کنند از ۱۹ ساعت برق رایگان در طول شبانه‌روز بهره‌مند خواهند شد.

سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: این طرح تا ۱۵ شهریور امسال ادامه خواهد داشت و مشارکت کشاورزان در آن علاوه بر بهره‌مندی از مزایای تشویقی، امکان گذر موفق از پیک بار مصرف را بدون اعمال خاموشی‌های اضطراری در سایر بخش‌ها به ارمغان خواهد آورد.
شایان ذکر است که شرکت برق منطقه‌ای اصفهان مُتولی تأمین و توزیع برق استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری است.

کد خبر 6140514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • GB ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      0 0
      کشاورزان اینقدر بدبخت شدند که همه دارند کشاورزی را رها می‌کنند ،محصولاتشون را مثلاً میخرندکیلو ۲۰۰۰تومان در بازار هست کیلو ۵۰۰۰۰ تومان ،فقط دلالها و میدونیها ،دولت هم خواب