۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

معادن ساردوئیه، دلفارد و کرور عنبرآباد فعال شود

 معادن ساردوئیه، دلفارد و کرور عنبرآباد فعال شود

کرمان_ نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر صمت بر ضرورت فعال‌سازی معادن ساردوئیه دلفارد و کرور عنبرآباد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام سعیدی، با اشاره به دیدار خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در دیداری که با دکتر علی آبادی وزیر صمت داشتم، موضوعات و مباحث اقتصادی حوزه انتخابیه از جمله مشکلات مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و معدن و حوزه‌های مختلف در حوزه مأموریت‌های وزارت صنعت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست محورهای مورد توافق با وزیر صنعت، معدن و تجارت از جمله فعال‌سازی معادن شرکت ملی مس شامل معدن مس کرور و معدن دلفارد، تأمین برق طرح‌های صنایع معدنی جیرفت و عنبرآباد، احداث خط انتقال برق معدن ساردوئیه و تأمین اعتبار جهت تکمیل ساختمان سازمان صمت جنوب کرمان بود که با دستور ویژه وزیر صمت نسبت به تسریع در رفع مشکلات این حوزه اقدام می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس دوازدهم با تأکید بر اینکه اولویت اشتغال در معادن جیرفت و عنبرآباد جوانان بومی منطقه است و فعال کردن معادن باعث اشتغالزایی می‌شود، تصریح کرد: با توافقات صورت گرفته و قول مساعد وزیر صمت مشکلات معادن راکد به زودی رفع می‌شود که با فعال سازی این معادن در منطقه ظرفیت مناسبی جهت اشتغال جوانان و تحول آفرینی در منطقه فراهم خواهد شد.

سعیدی، از سفر قریب الوقوع وزیر صمت به جنوب کرمان خبر داد و افزود: در این نشست مقرر شد، به زودی ایشان همزمان با افتتاح پروژه‌های صنعتی و معدنی جنوب کرمان مشکلات حوزه مأموریت این وزارتخانه را از نزدیک بررسی و ان‌شاءالله در حوزه‌های مختلف اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 6140546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha