۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با مهر:

نویدکیا شناخت خوبی از سپاهان دارد/حاشیه قهرمانی را از مورایس گرفت

نویدکیا شناخت خوبی از سپاهان دارد/حاشیه قهرمانی را از مورایس گرفت

کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم مس رفسنجان شناخت خوبی از بازیکنان سپاهان دارد، گفت: سپاهان بازی سختی در پیش دارد و امیدوارم مورایس تصمیماتی بگیرد که منجر به قهرمانی سپاهان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در فینال جام حذفی باید در فینال جام حذفی رو در روی مس رفسنجان قرار گیرد. سپاهان آخرین بار در بیست و ششمین دوره جام حذفی فوتبال ایران در سال ۱۳۹۲ به قهرمانی این رقابت‌ها رسید و حالا زردپوشان پس از ۱۱ سال بار دیگر به فینال این مسابقات راه یافتند. سپاهان بین سال‌های ۸۳ تا ۹۲ چهار بار جام حذفی باشگاه‌های ایران را بالای سر بردند و پس از پرسپولیس و استقلال تهران بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته‌اند.

سپاهان در فصل بیست و سوم لیگ برتر هم نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد و شاگردان «ژوزه مورایس» پس از پرسپولیس و استقلال تهران با ۵۷ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفتند. سپاهان با صعود به فینال جام حذفی مجوز حضور در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا برای فصل جدید را به دست آورده‌اند و زردپوشان برای رسیدن به مرحله گروهی این رقابت‌ها ابتدا باید از سد شباب الاهلی امارات بگذرند و پس از آن تیم الغرافه را در پیش دارند.

احمد جمشیدیان پیشکسوت سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد این تیم در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان در ابتدا شروع خوبی داشت و به اعتقاد اکثر کارشناسان این تیم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بود اما حواشی‌های که پیرامون این تیم شکل گرفت از جمله امتیازهایی که از تیم کسر شد و چند تن از بازیکنان محروم شدند باعث شد تا سپاهان از کورس رقابت برای قهرمانی جا بماند.

نویدکیا شناخت خوبی از سپاهان دارد/حاشیه قهرمانی را از مورایس گرفت

جدایی آل کثیر به سپاهان ضربه زد

او ادامه داد: جدایی برخی از بازیکنان در نیم فصل نیز به سپاهان ضرر زد به عنوان مثال این تیم عیسی آل کثیر را به راحتی از دست داد و همین بازیکن یکی از پایه‌های قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته شد. همچنین بازیکنان جایگزین خوبی هم راهی سپاهان نشدند تا عملکرد ضعیفی را از باشگاه در نقل و انتقالات شاهد باشیم.

کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد سپاهان در جام حذفی گفت: اتفاقات خوبی را برای سپاهان در جام حذفی شاهد بودیم، قرعه متعادلی نصیب این تیم شد و تا پیش از بازی با گل گهر در نیمه نهایی، سپاهان بازی سختی را انجام نداد. در دیدار برابر گل گهر هم تیم به سختی توانست حریف را شکست دهد و امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی دل هواداران سپاهان در این فصل شاد شود.

مس با نویدکیا فراتر از انتظار بوده است

جمشیدیان در رابطه با تیم مس رفسنجان حریف سپاهان در فینال جام حذفی گفت: مس با هدایت محرم نویدکیا فراتر از انتظار ظاهر شده و در جام حذفی نیز با قرعه‌هایی به مراتب سخت‌تر از سپاهان بازی داشته است. این تیم ابتدا استقلال تهران را حذف کرد و پس از آن پیکان، تراکتور و آلومینیوم را از پیش رو برداشت و نکته مهم اینجاست که مس ۳ تیم خوب، استقلال تهران، تراکتور و آلومینیوم را که مدعی قهرمانی بودند از پیش رو برداشته است.

او افزود: نویدکیا از بازیکنان سپاهان شناخت خوبی دارد و از آنجا که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، انتظار می‌رود تا دیدار زیبایی را شاهد باشیم.

جمشیدیان در رابطه با غیبت میلاد زکی‌پور و هادی محمدی در بازی با مس گفت: احتمال دارد که مورایس از امید نورافکن در خط دفاع استفاده کند و شاید با توجه به قدرت تیم مس، «برایان دابو» نیز در خط دفاع به کار گرفته شود و با توجه به مهره‌هایی که سپاهان دارد امیدوارم مورایس بهترین تصمیم را برای بازی با مس بگیرد.

کد خبر 6140561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      0 0
      فرقی نمی کند که سپاهان قهرمان شود یا مس هر دو محبوب اصفهان هستند