۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۴

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس:

۸۳میلیون تُن کالا طی سه سال اخیر از مبدأ فارس به کل کشور جابجا شد

۸۳میلیون تُن کالا طی سه سال اخیر از مبدأ فارس به کل کشور جابجا شد

شیراز - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در تشریح عملکرد ۱۰۰۰ روزه دولت سیزدهم در حوزه معاونت حمل و نقل از جابجایی۳/‏۸۳ میلیون تن کالا از فارس به کل کشور طی این مدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن عمادی در تشریح عملکرد ۱۰۰۰ روزه دولت سیزدهم گفت: حدود ۲ میلیون تن کالای اساسی توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان فارس در دولت شهید رئیسی جابجا شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به طرح‌های مختلف حمل و نقل مسافر در طول سال گفت: ۲۷ میلیون نفر مسافر طی فعالیت هزار روزه دولت سیزدهم از مبدأ این استان جابجا شدند.

وی با اشاره به نقش ارتقای فرهنگ ترافیکی عنوان کرد: در طول فعالیت دولت پربرکت سیزدهم، تعداد ۳۵ هزار راننده بخش حمل و نقل، آموزش‌های لازم را گذراندند و با توجه به شرایط ویژه مدارس حاشیه راه‌ها، ضمن ارتقای ایمنی فیزیکی مدارس ۳۵ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز، آموزش ترافیکی دیدند.

عمادی با اشاره به تأکید دولت سیزدهم بر اصلاح و تسهیلگری در صدور مجوزها گفت: در استان فارس ۱۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به بهره برداری رسید و ۱۰۲ موافقت اصولی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی صادر شد و ۱۵ مجتمع نیز در حال ساخت است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به اهمیت بررسی فنی خودروهای سنگین گفت: در دولت سیزدهم ۵ مجوز جدید مراکز معاینه فنی سنگین و فوق سنگین صادر گردیده است.

کد خبر 6140692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha