۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷

عزیزی در نطق میان دستور:

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی اجتناب‌ناپذیر است

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی اجتناب‌ناپذیر است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی آگاه به مسائل و مشکلات کشور اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: از تلاش‌های صورت گرفته توسط دستگاه دیپلماسی کشور و سایر دستگاه‌های مرتبط با آزادی حمید نوری تشکر می‌کنم. حمید نوری با شیطنت استکبار و برخی ایادی دست نشانده و منافقان کوردل مدتی در بازداشت بود.

وی ادامه داد: این اقدام نشان داد که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با رفتارهای خلاف منافع امنیت ملی و دفاع از حقوق شهروندان خودش در هر زمانی و مقطع و به هر شکلی با دست پر برخورد می‌کند، مجلس از این جهت قدردان این حرکت به موقع و توأم با اقتدار مسئولان امر است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات فرصتی برای افزایش تراز مردمی و همراهی آحاد مردم با اصول بنیادین انقلاب و امامین انقلاب است. حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی آگاه به مسائل و مشکلات کشور اجتناب ناپذیر است.

عزیزی تصریح کرد: باید تلاش کرد فرصتی را که در ادامه فقدان رئیس جمهور مردمی، مکتبی و شهید جمهور پیش آمده است، با حضور حداکثری و انتخاب فرد آگاه به همه مسائل کشور برای ایران اسلامی به یک فرصت تبدیل کنیم. ملت ایران به سراغ فردی بروند که برنامه هفتم را به درستی درک کرده و بتواند اجرایی کند. امروز مهمترین مطالبه مجلس از رئیس جمهور آینده، اجرای برنامه هفتم است.

کد خبر 6140822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha