۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴

در ایام انتخابات؛

فضای مجازی دامغان تحت رصد ویژه ضابطان قضایی قرار دارد

فضای مجازی دامغان تحت رصد ویژه ضابطان قضایی قرار دارد

دامغان- رئیس دادگستری دامغان با بیان اینکه فضای مجازی شهرستان تحت رصد ویژه ضابطان قرار دارد، گفت: تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در شهرستان گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید محمدیان ظهر سه شنبه در اولین جلسه پیشگیری از وقوع جرایم تخلفات انتخاباتی در شهرستان دامغان به میزبانی دادسرای عمومی و انقلاب بیان کرد: فضای انتخابات در شهرستان دامغان به صورت کامل رصد می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام مسائل انتخاباتی در شهرستان دامغان تحت رصد ضابطان قضائی؛ امنیتی و انتظامی قرار دارد و تمام تلاش‌ها بر برگزاری یک انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم در روز ۸ تیر ۱۴۰۳ است.

رئیس دادگستری دامغان گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفت در قوه قضائیه با انجام کارهای پیشگیرانه در وقوع جرایم؛ ۹۰ درصد تخلفات انتخاباتی در سطح کشور کاهش پیدا کرد.

محمدیان در ادامه بیان کرد: با هدف پیشگیری از جرایم تخلفات انتخاباتی در شهرستان دامغان ۲ شعبه ویژه با بررسی تخلفات احتمالی در دادسرای عمومی و انقلاب و دادگستری شهرستان دامغان تشکیل شده است.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش اساسی در پیشگیری و کاهش جرایم انتخاباتی دارند گفت: رسانه‌ها برای برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از جنجال و حواشی و دعوت مردم بر مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

کد خبر 6140852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha