۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۷

فرمانده سپاه استان بوشهر:

روشنگری در جامعه از رسالت‌های گروه‌های جهادی در انتخابات است

 روشنگری در جامعه از رسالت‌های گروه‌های جهادی در انتخابات است

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: تا فرا رسیدن زمان انتخابات ریاست جمهوری تبیین و روشنگری در جامعه از اقدامات اصلی گروه‌های جهادی و انقلابیون محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر سه شنبه در مراسم توزیع هزار و ۲۰۰ کولر بین نیازمندان استان که با حضور گروه‌های جهادی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، با بیان اینکه گروه‌های جهادی در ساختار بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی در کشور اقدامات گوناگونی را در عرصه‌های مختلف به ارمغان آورده‌اند تصریح کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مستضعفین و محرومین از ویژگی‌های اصلی گروه‌های جهادی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون هزار و ۳۴۲ واحد مسکونی با همکاری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر و کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر تحویل داده شده اظهار کرد: تاریخ و تجربیات متفاوت نشان داده است که هر جا از روحیه جهادی استفاده شود تمامی موانع برای رسیدن به آن هدف کنار خواهند رفت.

وی با بیان اینکه خدمت به مستضعفین نور خدا را در قلب‌ها منور می‌کند تصریح کرد: گروه‌های جهادی سرمایه عظیمی برای نظام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند و همگی باید قدرشناس این مهم باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان جهاد تبیین و بصیرت افزایی را در جامعه در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم دانست و گفت: تا فرا رسیدن زمان انتخابات ریاست جمهوری تبیین و روشنگری در جامعه از اقدامات اصلی گروه‌های جهادی و انقلابیون محسوب می‌شود.

کد خبر 6140882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha