۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸

سردار ملکی خبر داد؛

پایان کار باند سارقان موتورسیکلت در یزد

پایان کار باند سارقان موتورسیکلت در یزد

فرمانده پلیس راه آهن کشور از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان و کشف تعدادی از موتورسیکلت‌های سرقت شده در شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: در پی کشف یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا مشکی رنگ، فاقد پلاک با شماره موتور و بدنه مخدوش، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل آگاهی پلیس راه آهن یزد قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه مأموران با شواهد به دست آمده متوجه باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از سارقان را که از اتباع کشورهای همسایه بود، دستگیر می‌کنند.

سردار ملکی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی و در تحقیقات تکمیلی متهم به سرقت ۶ دستگاه موتورسیکلت با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: اکیپ عملیاتی این پلیس متشکل از کارآگاهان دایره آگاهی و مواد مخدر با رعایت حقوق شهروندی موفق به دستگیری ۲ نفر سارق دیگر در سطح شهر یزد شدند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور ادامه داد: در هنگام دستگیری مشخص شد از ۲ دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا که در اختیار این ۲ نفر بوده، یک دستگاه دارای سابقه سرقت در سامانه خودرو و موتور می‌باشد.

وی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده ضمن اقرار به سرقت‌های متعدد موتور سیکلت در سطح شهرستان یزد به صورت باندی، در اعترافات خود عنوان داشتند که تعداد ۴ دستگاه از موتور سیکلت های مسروقه را به شهرستان زاهدان انتقال و پس از اوراق کردن آنها اقدام به حک شماره موتور و بدنه جعلی بر روی آنها می‌کردند که شناسایی و دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار می‌باشد.

سردار ملکی در پایان خاطر نشان کرد: به غیر از یک دستگاه موتور سیکلت که مسروقه بودن آن محرز شد، سه دستگاه موتورسیکلت دیگر و تعداد زیادی قطعات اوراق شده موتورسیکلت‌های سرقت شده از سارقان کشف که اصالت و وضعیت مالکیت آنها در دست بررسی است، که در این راستا پرونده تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6140907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha