۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰

فرماندار آستارا:

حدود ۱۵۰۰ نفر آستارایی به برگزاری انتخابات کمک می‌کنند

حدود ۱۵۰۰ نفر آستارایی به برگزاری انتخابات کمک می‌کنند

آستارا- فرماندار آستارا گفت: حدود ۱۵۰۰ نفر در قالب نیروی اجرایی، بازرسی، نظارتی و انتظامی به فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آستارا کمک می کنند.

محمدرضا شهاب زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حدود ۱۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی شعب، بازرسان، نظارت و عوامل انتظامی و امنیتی، رسانه‌ها و پشتیبانی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آستارا سازماندهی و مشارکت خواهند کرد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۸۶ شعبه اخذ رأی در این دوره از انتخابات در شهرستان آستارا تعیین شده که از این تعداد ۳۴ شعبه در شهر آستارا، ۱۰ شعبه در شهر لوندویل، ۲۷ شعبه در روستاهای بخش مرکزی آستارا و ۱۵ شعبه در روستاهای بخش لوندویل مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۶۹ هزار نفر در شهرستان مرزی بندر آستارا واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری هستند افزود: بدون شک مشارکت مردم در این رویداد سیاسی مهم، موجب یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب خواهد شد.

شهاب زاده برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را سرلوحه کار مجریان انتخابات در آستارا عنوان کرد و افزود: همانگونه که مردم آستارا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت ۷۲,۸ درصدی حماسه‌ای ماندگار خلق کردند امید است در انتخابات پیش رو نیز دوباره شاهد حضور حداکثری این مردم ولایتمدار باشیم.

کد خبر 6140958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha