حمله موشکی و پهپادی از جنوب لبنان به الجلیل اشغالی

حمله موشکی و پهپادی از جنوب لبنان به الجلیل اشغالی

سرزمین‌های اشغالی در ۲ مرحله از سمت لبنان هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفت و خبرهای اولیه از زخمی‌شدن چند صهیونیست حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ۲ حمله موشکی از جنوب لبنان به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین در الجلیل غربی انجام شده و سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» ارتش رژیم صهیونیستی از رهگیری موشک‌ها درمانده است.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان اعلام کرد که چندین پهپاد همزمان با این حملات موشکی به الجلیل غربی نفوذ کرده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در پی این حملات موشکی و از بیم رخنه پهپادی آژیر هشدار در مناطق اشغالی «ادمیت»، «گورین»، «یعرا»، «حانیتا»، «عرب العرامشه»، «لیمان» و «شلومی» در الجلیل غربی به صدا در آمده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند که موشک‌های شلیک‌شده از سمت لبنان به مناطق اشغالی «نافه زیف» و «شلومی» در الجلیل غربی اصابت کرده‌اند و خبرهایی از زخمی‌شدن چند صهیونیست در این حملات نیز مخابره شده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در پی حملات موشکی و پهپادی از جنوب لبنان، شهرک صهیونیست‌نشین «متسوفه» در الجلیل غربی به آتش کشیده شده است.

کد خبر 6140960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      5 1
      خدارو شکر الحمدلله که حزب الله داره انتقام رو اونجوری که شایسته است میگیره انشالله ذلالت و خفت وخواری بیشتر حرومزاده های صهیونیست رو به چشم ببینیم
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      2 0
      میشه یک نفراگاه جواب بنده رو بده واینکه چرا موشکهای حزب الله آدم نمیکشن مثلا خبرها حاکی ایست چهارصد موشک چن روز پیش زدن توجای جای اسرائیل فقط چن نفر زخمی شدن
      • محمد IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
        0 0
        سلام کاربر گرامی، به‌ خاطر اینکه پادگان نظامی و اماکن دولتی رامی زنه
      • افشین ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
        0 0
        بخاطر این هست که مسلمان اونم از نوع شیعه وحشی نیست اروپاییها خیلی وقته که اثبات کردن وحشی هستن..البته بین مسلمانان وهابیها هم بسیار وحشی هستن که اگر بررسی کنید وحشیگری رو از اروپاییها یاد گرفتن.