۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳

مسئول پویش لقمه میلیونی مطرح کرد؛

لقمه های میلیونی از دست مردم به دست مردم

لقمه های میلیونی از دست مردم به دست مردم

مسئول پویش لقمه میلیونی با بیان اینکه سال گذشته ۶ هزار خانواده پای کار آمدند و ۶۰۰ هزار لقمه تحویل مهمانان امیرالمومنین شد، گفت: امسال نیز این طرح با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

واعظی، مسئول پویش لقمه میلیونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر با بیان اینکه در سال دوم مهمانی کیلومتری غدیر دغدغه اطعام مردم را داشتیم، گفت: در سال گذشته ایده‌ای به دست بچه‌های دانشگاه خواجه نصیر اجرا شد و آن این بود که مردم با هر توان و وسعی برای اطعام روز غدیر خم به میدان بیایند.

وی افزود: طبق حدیث امام صادق (ع) هر کس یک مؤمن را در روز غدیر خم اطعام دهد گویا یک میلیون نفر را اطعام داده است و به همین دلیل این پویش را به نام لقمه میلیونی گذاشتیم.

مسئول پویش لقمه میلیونی بیان کرد: سال گذشته ۶ هزار خانواده پای کار آمدند و ۶۰۰ هزار لقمه را تحویل مهمانان امیرالمومنین دادیم.

واعظی در پایان گفت: مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۷۷۵۷ لقمه‌ها را در شب عید غدیر تحویل دهند یا در مراکز معین در مسیر راهپیمایی لقمه‌ها و غذای خود را تحویل دهند تا به دست شیعیان امیرالمومنین برسد و در اطعام میلیونی روز عید غدیر خم شریک باشند.

کد خبر 6140969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha