۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸

از شبکه یک سیما؛

پخش مستند انتخاباتی «پزشکیان» از شبکه یک سیما

پخش مستند انتخاباتی «پزشکیان» از شبکه یک سیما

نخستین مستند مسعود پزشکیان از شبکه یک سیما پخش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مستند مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه‌شنبه ۲۹ خرداد در نهمین روز تبلیغات داوطلبان از شبکه یک سیما پخش شد.

پزشکیان در مستند تبلیغاتی خود اظهار داشت: من اول اصولگرا هستم. به اصولی که معتقد هستیم حق فردی و حق اجتماعی است. برای حق عدالت اجتماعی باید اصلاحات صورت بگیرد. برای آینده جوانان و نوه‌های مان به میدان آمده‌ام.‌آن چه من می‌بینیم این است که خیلی از چیزها را به شدت تخریب می‌کنیم که زمین سوخته برای نسل بعدی به جا بگذاریم. یک چیزهایی هست غیرممکن است ما آزادش نکنیم. باید درها را برای دنیا باز کنیم تا بیایند در ایران سرمایه‌گذاری کنند. صدجا هم شده می‌گویم که اصولگرا هستم. ما باید اصولی داشته باشیم تا به سمت اصلاحات برویم. اگر اصلاح را بدون یک هدف روشن انجام بدهیم چرا باید به آن سمت برویم؟ باید بر اساس عزت، حکمت و مصلحت کشور با همه رابطه برقرار کنیم. در مذاکرات باید آنچه که به نفع مملکت است بپذیریم اگر نیست نپذیریم، برجام یکی از این قسمت‌ها است. کارشناسی درباره بحث‌های خارجی خداوکیلی کار من نیست. باید با همه بنشینیم و گفتگو کنیم. چین و آمریکا یک عالمه با هم دعوا دارند ولی با هم می‌نشینند و گفتگو می‌کنند.

یک خانم جوان در این مستند تبلیغاتی خطاب به پزشکیان گفت: هنوز دلیل موجهی برای من نیاورده‌اید، شما چه برنامه‌هایی دارید که من به شما رأی بدهم؟ شما برای همه چیز می‌گوئید اگر! تضمین شما برای ما چیست؟

کد خبر 6140984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha