۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۲

معاون وزیر صمت: 

واردات کالای دست دوم با ارز دولتی ضربه به تولید داخلی است

واردات کالای دست دوم با ارز دولتی ضربه به تولید داخلی است

سمنان- معاون وزیر صنعت معدن و تجارت دولت سیزدهم گفت: اعتقاد داریم که واردات کالای دست دوم با ارز دولتی، ضربه به تولید داخلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی برادران بعد از ظهر سه شنبه در هفتمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالن همایش استانداری سمنان ضمن اشاره به سیاست‌های دولتی حمایت کننده از تولید داخلی، تاکید کرد: اعتقاد داریم که واردات کالای دست دوم با ارز دولتی ضربه به تولید داخلی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه موافق درخواست برخی افراد به واردات کالاهای دست دوم با ارز دولتی نیستیم، افزود: واردات کالای دسته دوم با ارز دولتی در کنار تمام مضرات خود باعث تضییع حقوق مصرف کنندگان نیز در داخل کشورمان می‌شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه دولت سیزدهم با انحصارگرایی مقابله کرد، گفت: تلاش کردیم که با رفع انحصار گرایی سبب توسعه و رشد تولید داخل در کشورمان شویم.

برادران با بیان اینکه دولت سیزدهم تمرکز بر رونق تولید داخلی دارد، گفت: حمایت از تولید داخل و حفظ حقوق مصرف کننده دو تاکید شهید رئیسی بود که در دولت سیزدهم به آن پرداخته شده است.

وی از رشد تولید در دولت سیزدهم نیز خبر داد و بیان کرد: برخی به دنبال آشفتگی بازار از طرق مختلف بودند که برای مثال می‌توان از طرح شناسه رهگیری یاد کرد اما دولت سیزدهم جلوی این امر را گرفت.

کد خبر 6141093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha