۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۷

در یک جلسه هماهنگی مطرح شد؛

‌تشدید کنترل تردد خودروهای حامل دام زنده در قرچک

‌تشدید کنترل تردد خودروهای حامل دام زنده در قرچک

قرچک- در جلسه هماهنگی روسای پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران و اداره دامپزشکی قرچک تشدید کنترل تردد خودروهای حامل دام زنده در این شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد خلیلی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه هم اندیشی و هماهنگی بین بخشی با رئیس پلیس امنیت اقتصادی ویژه شرق استان تهران به منظور تشدید کنترل تردد خودروهای حامل دام زنده جهت پیشگیری از قاچاق و حمل و نقل غیر مجاز و غیر بهداشتی دام در قرچک خبر داد.

رئیس اداره دامپزشکی قرچک در این جلسه ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی پلیس در حفظ آرامش و تأمین امنیت قرچک افزود: طرفین با توجه به اهمیت حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و همچنین جلوگیری از قاچاق دام زنده، راهکارها و اقدامات مؤثر در این خصوص را بررسی کردند.

سرهنگ حیدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران نیز در این جلسه بر تعامل و همکاری مستمر بین نیروی انتظامی و دامپزشکی تاکید و اعلام کرد: مأموران نیروی انتظامی آمادگی دارند در صورت مشاهده خودروهای حامل دام زنده فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای دامپزشکی از تردد آنها جلوگیری به عمل آورده و موضوع را جهت پیگیری به اداره دامپزشکی اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 6141096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha