۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت پرداختن به فلسطین است

هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت پرداختن به فلسطین است

تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران هفته افشای حقوق بشر امریکائی را فرصتی برای پرداختن به مظلومیت مردم فلسطین دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان تهران طی سخنانی از برگزاری مراسم و جشن‌های بزرگ میدانی و تجمعات و دیدار با مؤمنین و سادات به مناسبت عید غدیر در سطح شهر و استان تهران خبر داد و گفت: در ایام پیش رو تراکم مناسبت‌ها را داریم، دهه امامت و ولایت پیش روی ما است، هفته افشای حقوق بشر آمریکایی است، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نیز اربعین شهدای خدمت را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از ششم تیرماه، سالروز سو قصد به مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران آغاز می‌شود و به همین مناسبت در مسجد ابوذر مراسم ویژه ای برگزار می‌شود و مقدمات آن نیز فراهم شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هفتم تیرماه نیز سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی در حزب جمهوری اسلامی سابق است، که صبح چهارشنبه، ششم تیرماه در یادمان این شهدا در سرچشمه تهران مراسم برگزار خواهد شد و در کنار این مراسم یاد شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی به عنوان شاگرد شهید بهشتی نیز گرامی داشته می‌شود.

وی اضافه کرد: عصر پنجشنبه هفتم تیرماه مراسم نثار گل بر مزار شهدا در بهشت زهرا را خواهیم داشت و برنامه‌های مهم تبیینی در جهت افشای حقوق بشر آمریکا نیز پیشنهاد شده است.

محمودی هفته افشای حقوق بشر امریکائی را یک فرصت برای پرداختن به مظلومیت مردم فلسطین دانست و گفت: یکی از مصادیق حقوق بشر امریکائی جنگ غزه و فلسطین است، باید در تجمعات، جلسات و مراسم به موضوع فلسطین به عنوان یکی از مصادیق بارز جنایات آمریکا بپردازیم.

وی اضافه کرد: تعظیم شعائر و گرامیداشت ایام الله یک تاکید قرآنی و انقلابی است، باید در این حوزه جدی تر ورود پیدا کنیم، چرا که این ها سرمایه‌های کشور ما است.

کد خبر 6141170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha