۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۳

معاون استاندار خوزستان:

وسایل و ابزار مورد نیاز شعب انتخاباتی تأمین شود

وسایل و ابزار مورد نیاز شعب انتخاباتی تأمین شود

اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: فرمانداران با هماهنگی دستگاه‌های خدمت‌رسان ضمن بازرسی از شعبه‌ها، وسایل و ابزار مورد نیاز شعب را تأمین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند عصر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات استان خوزستان انتخابات را یکی از میدان‌های مهم برای نشان دادن اتحاد و همدلی ملت شریف ایران برشمرد و تاکید کرد: امید است با برنامه ریزی‌های لازم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور خواهیم بود.

وی در ادامه استفاده فرمانداران از ظرفیت‌های قانونی شهرستان‌ها در حوزه پشتیبانی انتخابات را ضروری دانست و گفت: با توجه به جلسات برگزار شده و آئین نامه‌های اجرایی فرمانداران از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات حوزه‌های انتخاباتی دریغ نکنند.

وی خبر داد: فرمانداران با هماهنگی دستگاه‌های خدمت‌رسان ضمن بازرسی از شعبه‌ها، وسایل و ابزار مورد نیاز شعب شامل سیستم سرمایشی، توزیع کافی تعرفه‌ها، پایداری برق شبکه، کامپیوتر، آب آشامیدنی خنک و زیرساخت‌های مخابراتی را تأمین کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان در این نشست گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته‌های اخیر و همچنین دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور، اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح شعب استان فراهم شده است.

حجت الله دهدشتی اظهار کرد: در راستای آموزش مجریان انتخابات نیز برنامه آموزشی برای متولیان امر به خصوص عوامل اجرایی انتخابات در اهواز و شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان ادامه داد: همچنین آسیب‌شناسی لازم برای رفع مشکلات سنوات گذشته حوزه‌ها انجام شده و انتظار می‌رود فرمانداران در بازدیدهای میدانی همه موارد و مشکلات احتمالی را شناسایی و برطرف کنند.

کد خبر 6141211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha