۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹

۲۷ سرود با موضوع شهدا در مازندران تولید می‌شود

۲۷ سرود با موضوع شهدا در مازندران تولید می‌شود

ساری-تولید ۲۷ سرود در راستای تبیین سیره شهدا از سوی کمیته های ۲۱ گانه دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز استان مازندران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه تخصصی کمیته‌های ۲۱ گانه دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز استان مازندران با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری و نیز رؤسای و اعضای کمیته‌ها شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

اولین نشست تخصصی کمیته‌های ۲۱ گانه مربوط به کمیته بانوان، و ورزش و جوانان بود، در طی این نشست برگزاری اجلاسیه زنان با محوریت جشن ازدواج آسان هزار زوج جوان مازندرانی به همراه اهدای هزار سری جهیزیه و نیز اجلاسیه تخصصی پیشکسوتان و قهرمانان کشتی مازندران در کنار برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتبال با حضور تیم‌های لیگ برتری مورد بحث و هم اندیشی قرار گرفت.

جلسه کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی، دومین نشست تخصصی بود که برگزار شد که علاوه بر بحث و ارزیابی برنامه‌ها تولیدی و خبری چون ویژه برنامه ستاره خاکی، اخبار ۱۰۰ ثانیه و سایت اطلاع رسانی کنگره شهدا بر برنامه ریزی های لازم در راستای اجرای جشنواره رسانه‌ای، همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و فعالان فضای مجازی نیز تاکید شد.

در جلسه تخصصی کمیته تبلیغات و فضاسازی شهرها و المان‌ها، آخرین روند تبلیغات محیطی شهرها و روستا مورد بحث قرار گرفت و در این جلسه آخرین طرح‌های فضاسازی محیطی و نیز طرح‌های مربوط به المان‌های ورودی شهرها و روستا ارائه و مورد ارزیابی قرار گرفت.

در نشست کمیته تولیدات هنری و رویدادهای فرهنگی، آخرین سیر تولید و ساخت محتواهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

یک برنامه تلویزیونی، ۲۷ سرود، ۲۴ تئاتر، ۳۱ فیلم، یک سمفونی، دو بازی رایانه‌ای، ۱۰۰ انیمیشن، ۱۰ برنامه رادیویی، ۲۷ مستند تلویزیونی، ۲۴ تولید گرافیکی و ۳۱ موشن گرافی در قالب این کمیته در راستای تبیین سیره شهدا هدف گذاری و در حال تولید است.

در جلسه بررسی برنامه‌های کمیته اقشار و تشکل‌های مردمی دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران نیز مهمترین مراسم‌های، یادواره و برنامه‌های محوری و استانی اقشار مختلف بیان و هم اندیشی ها و برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.

کد خبر 6141223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha