زخمی‌شدن یک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران در کرانه باختری

زخمی‌شدن یک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران در کرانه باختری

نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در شمال طولکرم به ضرب گلوله زخمی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، همزمان با جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه، جنایت‌های نظامیان صهیونیست در حق فلسطینیان ساکن کرانه باختری نیز ادامه دارد.

هلال احمر فلسطین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «باقه الشرقیه» در شمال «طولکرم» واقع در کرانه باختری به سوی فلسطینیان آتش گشوده‌اند.

بر اساس اعلام هلال احمر فلسطین در نتیجه تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی فلسطینیان در شهرک «باقه الشرقیه» یک جوان فلسطینی زخمی شده است.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گزارش‌هایی را در خصوص اجرای عملیاتی ضدصهیونیستی با استفاده از سلاح سرد در اطراف روستای «بیت فجار» در جنوب «بیت لحم» واقع در کرانه باختری دریافت کرده‌اند.

این رسانه‌ها مدعی شدند که نظامیان صهیونیست با این عملیات مقابله کرده‌اند و این عملیات ضدصهیونیستی تلفاتی را در پی نداشته است.

همچنین تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان ساکن کرانه باختری تحت حمایت مستقیم نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست درختان زیتون متعلق به فلسطینیان را در روستای «برقا» واقع در شرق «رام‌الله» در کرانه باختری به آتش کشیده‌اند.

علاوه بر این اشغالگران صهیونیست به زمین‌های کشاورزی فلسطینیان در اطراف روستای «بورین» در جنوب «نابلس» واقع در کرانه باختری آسیب زده و دست به تخریب آن‌ها زدند.

کد خبر 6141229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha