۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۰

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست‌ جمهوری تاکید کرد؛

بررسی ابعاد مختلف حادثه حریق بیمارستان قائم رشت

بررسی ابعاد مختلف حادثه حریق بیمارستان قائم رشت

رشت - سرپرست معاونت پارلمانی ریاست‌ جمهوری با تاکید بر لزوم بررسی ابعاد مختلف حادثه حریق بیمارستان قائم رشت گفت: دستگاه، متولیان و مسؤولان امر باید در خصوص این حادثه تلخ پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه سه شنبه در سفرش به گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حامل سلام و پیام سرپرست محترم ریاست جمهوری به مردم گیلان به ویژه آسیب دیدگاه حریق بیمارستان قائم (عج) رشت هستم.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار آتش سوزی بیمارستان قائم رشت اضافه کرد: بررسی ابعاد و لایه‌های مختلف این اتفاق تلخ در رشت مورد تاکید سرپرست ریاست جمهوری بوده است و تا حصول نتیجه دنبال می‌شود.

حسینی پور با تاکید بر شناسایی مقصرین اصلی حادثه بیمارستان رشت بیان کرد: این طور که مشخص است حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت دارای ابعاد مختلف است که با بررسی‌های میدانی و ویژه مسؤولان مقصرین این اتفاق تلخ و دردناک شناسایی شود.

وی با بیان اینکه رخ دادن چنین اتفاقات تلخ و مرگبار در بیمارستان خصوصی دارای استانداردهای بین المللی قابل پذیرش نیست، افزود: ضمن شناسایی علل و عوامل این اتفاق تلخ در بیمارستان قائم رشت، مسؤولین و متولیان امر باید در این خصوص پاسخگو باشند.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با بیان اینکه زوایای آتش سوزی بیمارستان قائم رشت بررسی می‌شود، گفت: با مقصرین اصلی این حادثه تلخ به صورت قانونی برخورد می‌شود و همچنین اجازه نمی‌دهیم دستگاه‌ها و مسؤولان و متولیان امر از بار مسؤولیت شانه خالی کنند.

کد خبر 6141238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha