۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۶

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:

حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد

حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد

خرم‌آباد - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی در جمع کارکنان راهنمایی‌ورانندگی فرمانده انتظامی استان لرستان، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باتکیه‌بر توان داخلی و به دست جوانان خود موفق به پیشرفت‌های بزرگی در صنایع نظامی شده و قدرت بازدارندگی بالایی ایجاد کرده است، گفت: همگان به‌خوبی می‌دانند حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در ادامه اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین‌کننده حفظ تمامیت ارضی کشور، منافع ملی، اقتدار و امنیت کشور است و کارکنان انتظامی برای تحقق مشارکت بالا در این انتخابات مهم نقش اثرگذاری دارند که می‌توانند با دعوت دلسوزانه و خیرخواهانه، زمینه تحقق و اجرای چهار راهبرد مقام معظم رهبری یعنی مشارکت حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی، تصریح کرد: مشارکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف، حق متعلق به فرد است؛ اما تکلیف، نقش شما را برای انجام آن سنگین‌تر می‌کند، حق آن است که هر ایرانی برای تعیین سرنوشت خود حق رأی دارد؛ اما تکلیف آن است که امام ما می‌فرمایند «حفظ نظام از اوجب واجبات است».

کد خبر 6141274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha