۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۹

با حضور جمعی از مسؤولان مریوان؛

شهردار جدید مریوان معرفی شد

شهردار جدید مریوان معرفی شد

مریوان_ دانیال فتاحی در مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان مریوان به عنوان شهردار مریوان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار مریوان در مراسم معارفه شهردار مریوان اظهار کرد: شهر مریوان دارای اهمیت و شهر متفاوتی است و شهرداری مریوان هم دارای جایگاه مهمی در مناسبات ادارای و دستگاه‌های دولتی است و یک اداره معمولی نیست.

اسماعیل احمدی تشریح کرد: حجم خدماتی که در شهرداری انجام می‌گیرد و تأثیر مستقیمی که در زندگی تک تک شهروندان دارد، می‌توان گفت کمتر سازمانی می‌تواند اینگونه گستردگی و تنوع در خدمات را داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم با این شرایط جدیدی که پیش آمده و اراده و انگیزه‌ای که در مهندس دانیال فتاحی وجود دارد و سرمایه بزرگی بنام حمایت و پشتیبانی مجموعه شورای شهر و نهادها و ارکان شهرستان از شهردار جدید، ما به سرعت شاهد تحولات بنیادی در شهرداری مریوان باشیم.

احمدی اذعان کرد: شهرداری مریوان دارای پوسیدگی‌های مخفی است و طرح‌های کارشناسی و کارهای ریشه‌ای و اقدامات بلند مدت که نیاز شهر برای ۱۰ سال آینده است در آن مشهود نیست، انتظار داریم این تحولات پایانی باشد بر تفکرات رسوب یافته غلط که از قبل وجود داشته است.

وی تاکید کرد: شهرداری باید از انحصار خاص جمعی از کارشناسان که تصمیمات آنها محفلی و رفاقتی بوده است خارج شود و از نیروهای متخصص و مشاوران تحصیل کرده که در اختیار شهرداری هستند، استفاده شود.

احمدی بیان کرد: شهرداری دارای ظرفیت بسیار بزرگی‌است که می‌طلبد از این حالت سکون و روزمرگی خارج شود.

وی بیان کرد: از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ که در مریوان مشغول خدمت هستم، مهندس فتاحی یازدهمین مسؤول شهرداری هستند که انتخاب شده و تا مجموعه مدیریت شهری بخواهند ارتباط برقرار کنند و امورات را پیش ببرند نفر دیگری سکان این مجموعه را در دست می‌گیرد و نتیجه این تصمیمات فاجعه بار است و بی‌ثباتی مدیریتی به یک بیماری مزمن در شهر داری مریوان تبدیل شده و در این رابطه دارای رکورد هستیم.

احمدی افزود: از شهردار جدید انتظار می‌رود ثبات از دست رفته را به شهرداری مریوان بازگرداند.

گفتنی است؛ در این مراسم طی حکمی از سوی استاندار کردستان، دانیال فتاحی منصوب و از تلاش‌های جمال شریفی سرپرست سابق شهرداری مریوان قدردانی شد.

کد خبر 6141283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha