۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۴۲

یورو 2024؛

برتری پرتغال برابر جمهوری چک/ همبازی سابق طارمی ناجی پرتغال شد

برتری پرتغال برابر جمهوری چک/ همبازی سابق طارمی ناجی پرتغال شد

تیم ملی فوتبال پرتغال در نخستین دیدار خود در جام ملت های اروپا برابر جمهوری چک به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و جمهوری چک در آخرین دیدار دور اول مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا موسوم به یورو ۲۰۲۴ شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «ردبول آرنا» آلمان به مصاف هم رفتند که پرتغال در پایان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

در نیمه اول این دیدار، این تیم ملی پرتغال بود که کاملاً بر بازی مسلط بود اما ستاره‌های این تیم نتوانستند از فرصت‌های به وجود آمده استفاده کنند تا یاران کریستیانو رونالدو بدون گل زده راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم هم این پرتغالی‌ها بودند که بر بازی مسلط بودند اما برخلاف جریان بازی و در دقیقه ۶۲ «لوکاس پرو وود» توانست با یک شوت تماشایی چک را به گل برساند.

این گل که شوک بزرگی به پرتغال بود باعث شد این تیم حملات خود را تشدید کند و در دقیقه ۶۹ ضربه سر بازیکن این تیم را دروازه بان چک دفع کرد که در برگشت، توپ به «راناک» برخورد کرد و وارد دروازه شد تا پرتغال گل به خودی مدافع چک بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۸۷ بازیکن تیم پرتغال ارسال بلندی روی دروازه انجام داد که کریستیانو رونالدو با ضربه سر توپ را به تیر دروازه زد و در برگشت «دیه‌گو ژوتا» توپ را وارد دروازه کرد اما پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی، به دلیل حضور رونالدو در آفساید، گل مردود شد.

در دقیقه ۲+۹۰ «چیکو کنسیسائو» بازیکن تیم پورتو که در دقیقه ۹۰ وارد زمین شده بود توانست از اشتباه مدافع چک نهایت استفاده را کند تا در نخستین تورنمنت مهم خود برای پرتغال گلزنی کرده باشد.

این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک پرتغال به پایان رسید.

کد خبر 6141307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha