۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۴۰

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در اردبیل:

دولت آینده دیپلماسی اقتدار را به التماس ترجیح خواهد داد

دولت آینده دیپلماسی اقتدار را به التماس ترجیح خواهد داد

اردبیل- رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در اردبیل گفت: دولت چهاردهم در تداوم سیاست های دولت شهید رییسی دیپلماسی اقتدار را با قدرت پیگیری و بهایی به دیپلماسی التماسی نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی نوروزی شامگاه سه شنبه در آئین افتتاح ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در اردبیل اظهار کرد: ماهیت انقلاب اسلامی ماهیت حمایت و همراهی از مستضعفان بوده و به رغم کارشکنی های استکبار جهانی در این ۴۶ سال کشور روبه جلو حرکت کرده است.

وی با اشاره به برخی موانع داخلی و تلاش برای ضربه زدن به خوداتکایی و اعتمادآفرینی در کشور خاطرنشان کرد: عده ای تلاش کردند تا با خودباختگی و خودتحریمی کشورمان را وابسته به آمریکا توصیف کنند در حالی که اصول اساسی انقلاب اسلامی دوری از استکبار جهانی بوده است.

رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در اردبیل حضور دو جریان سیاسی کشور را در انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد و بیان کرد: جریانی که معتقد به خودتحقیری و شعار ما نمی توانیم است خود را در کنار جریان ما می توانیم به مردم عرضه کرده اند و قطعا مردم از بین این دو جریان به نگاه ما می توانیم رای داده و آن را می پسندند.

حجت الاسلام نوروزی به سابقه محمدباقر قالیباف در عرصه جنگ، سازندگی کشور و مدیریت توانمند شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: ملت ایران در هشتم تیر با انتخاب شایسته این مدیر مجاهد و مخلص تلاش خواهند کرد تا به ادامه مسیر شهید آیت الله رییسی تداوم بخشند.

وی افزود: اگر در زمان شاه ما در برابر ابرقدرت های جهانی سر تعظیم فرود می آوردیم امروز با تشکیل جبهه مقاومت جهانی برای استکبار جهانی ذره ای ارزش قایل نیستیم و در برابر خودکامی آنها ایستاده ایم.

رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در اردبیل بیان کرد: ما خارج از رقابت فردی و جریانی در انتخابات سعی خواهیم کرد به رییس جمهوری رای دهیم که اقتدار ملی ایران را در برابر زوردگویی دشمنان صیانت کرده و به معنای واقعی دیپلماسی اقتدار را جایگزین دیپلماسی التماسی کنند.

نوروزی تصریح کرد: دیگر دوره آزمون و خطا و یا تمرین و کارورزی در عرصه ریاست جمهوری سپری شده و امروز باید فردی را انتخاب کنیم که در این ۴۶ سال امتحان خود را پس داده و با برنامه و عقلانیت به سمت فتح قله های پیشرفت حرکت می کند.

وی اظهار کرد: رییس جمهوری را باید برگزینیم که نه تنها از تحریم ها واهمه نداشته باشند بلکه با تکیه بر خودباوری داخلی بتواند از فرازونشیب ها عبور کرده و سرسپرده ولایت باشد.

کد خبر 6141314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha