۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۴۳

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان:

تحرک و نشاط در جامعه کارگری از اهداف راهبردی وزارت کار است

تحرک و نشاط در جامعه کارگری از اهداف راهبردی وزارت کار است

سنندج_مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ترویج فرهنگ سلامت و تحرک و نشاط در جامعه کارگران از اهداف مهم و راهبردی وزارت کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری شامگاه سه شنبه در مجمع عمومی سالانه هیأت ورزش کارگری کردستان، توجه به ورزش را یکی از مصادیق توسعه جوامع در دنیا دانست و با بیان اینکه ورزش کارگری موجب تحرک، نشاط و شادابی در میان جامعه کارگران و خانواده‌های آنان است، اظهار کرد: کمک به توسعه ورزش کارگری و تندرستی و سلامت جسمی و روحی کارگران راندمان تولید را در کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی بالا می‌برد و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه و در میان خانواده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

پیشکاری ایجاد نشاط و شادابی در میان جامعه کارگران را از اولویت‌های حوزه اجتماعی وزارت کار خواند و کردستان را دارای منابع بیکران خدادادی، جوانان شایسته و تحصیلکرده و ورزشکاران حرفه‌ای دانست و با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از جامعه تحت پوشش خدمات وزارت کار هستند، خواستار بودجه اختصاصی برای هیأت‌های ورزش کارگری شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه علیرغم مشکلات فراوان و کمبود بودجه، هیأت ورزش کارگری استان خوب کار کرده است، از پشتیبانی فدراسیون ورزش کارگری و اداره کل ورزش و جوانان قدردانی کرد و خواستار حمایت‌های بیشتر برای توسعه ورزش کارگری در استان شد.

وی پیشبرد مقوله اقتصادی واحدهای تولیدی، کارخانجات و واحدهای صنعتی را مرهون فعالیت و سلامت جسمی و روحی کارگران دانست و با بیان اینکه کارگران در همه عرصه‌ها، همواره منشأ خیر و اثر بوده‌اند، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و حمایت از ورزش کارگری، نشاط و شادابی را در میان جامعه کارگران ایجاد خواهد کرد.

پیشکاری با بیان اینکه در استان کردستان چهار مجموعه ورزشی کارگری در شهرستان‌های سنندج، مریوان، بیجار و قروه سالانه خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی به کارگران و خانواده‌های کارگری ارائه می‌دهند، اظهار کرد: در تلاشیم با رایزنی‌های صورت گرفته، در سایر شهرستان‌های استان نیز مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگری راه اندازی نمائیم.

کد خبر 6141316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha