۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۱

یورو۲۰۲۴؛

دومین پدر و پسری که در تاریخ یورو گلزنی کرده‌اند

دومین پدر و پسری که در تاریخ یورو گلزنی کرده‌اند

پس از گلزنی چیکو کونسیسائو برای پرتغال در دیدار برابر جمهوری چک، او و پدرش به دومین پدر و پسر های تاریخ یورو تبدیل می‌شوند که موفق به گلزنی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال پرتغال در نخستین دیدار خود در رقابت های جام ملت های اروپا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد جمهوری چک عبور کند.

پرتغال در حالی در این بازی به برتری رسید که تا آخرین لحظات با نتیجه تساوی متوقف شده بود و زمانی که چیکو کونسیسائو در دقیقه ۹۰ وارد زمین شد توانست ۲ دقیقه بعد گل برتری را برای پرتغال به ثمر برساند تا همراه با پدرش سرجیو کونسیسائو به دومین پدر و پسری تبدیل شوند که در تاریخ رقابت های یورو موفق به گلزنی شده اند.

سرجیو کونسیسائو که هدایت پورتو رو برعهده دارد و پسرش هم در همین تیم بازی می کند در رقابت های یورو ۲۰۰۰ در دیداری که پرتغال با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسیده بود گلزنی کرد.

به این ترتیب پس انریکو کیه‌زا و پسرش فردریکو کیه‌زا که به ترتیب در رقابت‌های یورو ۱۹۹۶ و ۲۰۲۰ توانسته بودند برای تیم ملی ایتالیا گلزنی کنند «کونسیسائو» ها تبدیل به دومین پدر و پسری می‌شوند که در تاریخ یورو توانسته آمد گلزنی کنند.

کد خبر 6141399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha