۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵

در گفت‎وگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری برنامه‌های عید غدیر به مدت ۱۰ شب در ملایر

برگزاری برنامه‌های عید غدیر به مدت ۱۰ شب در ملایر

همدان-دبیر اجرایی ستاد مردمی غدیر ملایر از برگزاری جشن‌های غدیر به مدت ۱۰ شب در ملایر خبر داد.

صابر بیات در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی به مدت ۱۰ شب برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد مردمی جشن‌های غدیر در ملایر به اهتزاز پرچم ولایت در تپه پرچم ملایر هم‌زمان با شب عید قربان جشن‌های غدیر در پارک سیفیه و هم‌زمان نماز مغرب و عشا و در جنب مسجد نرجس خاتون شروع شده و تا شب عید غدیر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این جشن همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل مدیحه سرایی و، مسابقه و ایستگاه و غرفه‌های فرهنگی است تصریح کرد: در سایر مساجد، مناطق، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، بقاع متبرکه و… نیز برنامه‌های جشن‌های دهه ولایت در حال برگزاری است.

بیات با اشاره به برنامه‌های روز عید غدیر در شهرستان ملایر عنوان کرد: جشن بزرگ روز عید غدیر در محل پارکینگ پارک سیفیه ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم که از بعدازظهر روز عید غدیر آغاز شده ۱۵۰ غرفه فرهنگی و پذیرایی با حضور هیئات و عاشقان ولایت برپا می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد مردمی جشن‌های غدیر در ملایر گفت: از کل غرفه‌های برپا شده در این مراسم ۵۰ غرفه پذیرایی و ۱۰۰ غرفه فعالیت‌های فرهنگی، خدماتی، پزشکی، دندانپزشکی، هلال‌احمر، طراحی چهره، بهداشتی و میراث‌فرهنگی هستند.

وی با بیان کرد: در صبح روز عید غدیر ۱۱۰ دیگ غذا با همراهی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و هیئات مذهبی پخت و توزیع می‌شود.

بیات گفت: ستاد مردمی جشن‌های غدیر در شهرستان هیئات مذهبی را نیز در برگزاری جشن‌های بزرگداشت ایام دهه ولایت در روستاها و شهرهای شهرستان ملایر همراهی می‌کند.

کد خبر 6141401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha