رسانه‌های عبری: ادعای ارتش تل‌آویو درباره پهپاد حزب‌الله چرند است

رسانه‌های عبری: ادعای ارتش تل‌آویو درباره پهپاد حزب‌الله چرند است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی جدید تل آویو در برابر حزب الله لبنان واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند: پهپاد مخصوص فیلمبرداری حزب الله حجم کوچک‌تری نسبت به پهپادهای دیگر دارد و شناسایی و رهگیری آن دشوارتر است.

این رسانه‌ها اضافه کردند: باید تمام مکان‌هایی که مورد شناسایی و فیلمبرداری پهپاد حزب الله قرار گرفته زیر نظر داشته باشیم.

رسانه‌های عبری گزارش دادند: در صورت وقوع جنگ فراگیر با حزب الله لبنان، این مکان‌ها مورد حمله گسترده قرار می‌گیرند. ارتش اسرائیل روز گذشته اعتراف کرد که این رخداد ضرر خطرناکی وارد آورده است.

این رسانه‌ها تاکید کردند: ارتش همواره اعلام می‌کند که شبانه روز برای بهبود توان رهگیری خود تلاش می‌کند. آنها مدعی هستند که پهپاد حزب الله را هدف قرار ندادند زیرا ترسیدند ترکش‌های این حمله به منطقه اصابت کند؛ این ادعا چرند است زیرا ارتش می‌توانست پهپاد مذکور را در اماکن دیگری هدف قرار دهد و ساقط کند.

روز گذشته دفتر رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان تصاویر دریافتی از پهپاد شناسایی هدهد را منتشر کرد که نشان می‌دهد تأسیسات موشکی، اماکن تسلیحاتی، سکوهای گنبد آهنین، بنادر و ناوچه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از نقطه صفر مرزی در شمال اراضی اشغالی تا منطقه حیفا تحت رصد و شناسایی مقاومت لبنان قرار دارد.

کد خبر 6141408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha