۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸

اتفاقی خاص برای نویدکیا در مصاف با سپاهان

اتفاقی خاص برای نویدکیا در مصاف با سپاهان

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی رو در روی تیم سابق خود قرار خواهد گرفت که آخرین قهرمانی سپاهان در جام حذفی با حضور او رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در این فصل از رقابت‌های جام حذفی موفق شد به ترتیب برابر تیم‌های شمس آذر قزوین، استقلال آبی پوش ملاثانی، ملوان و گل گهر به پیروزی دست یابد و راهی فینال شود تا پس از ۱۱ سال هواداران این تیم بار دیگر شاهد حضور تیم خود در دیدار پایانی جام حذفی باشند.

سپاهان در فینال باید رو در روی مس رفسنجان قرار گیرد که هدایت آن بر عهده محرم نویدکیا پیشکسوت سپاهان است. نکته جالب رو در رویی سپاهان و نویدکیا این است که او در آخرین مرتبه‌ای که سپاهان راهی فینال جام حذفی شد، به عنوان کاپیتان زردپوشان در زمین بازی حضور داشت و توانست در پایان جان قهرمانی را بالای سر ببرد.

سپاهان در سال ۱۳۹۲ و در دیدار پایانی جام حذفی برابر پرسپولیس قرار گرفت و توانست با برتری برابر این تیم به مقام قهرمانی دست یابد. سپاهان سال‌های زیادی است که نتوانسته عنوانی را در فوتبال ایران به دست آورد و «ژوزه مورایس» این فرصت را دارد تا با برتری برابر مس، نام خود را در تاریخ باشگاه سپاهان جاودانه کند.

این بازی فردا پنج شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6141465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha