۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲

استاندار اصفهان بر بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان تاکید کرد

استاندار اصفهان بر بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان تاکید کرد

اصفهان-استاندار اصفهان در جریان سفر به شهرستان کاشان، بر لزوم بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان در کوتاهترین زمان، تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان صبح چهارشنبه در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سایت هسته‌ای مجتمع شهید احمدی روشن در کاشان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: ارائه خدمات کیفی جلوه‌ای از کارآمدی نظام اسلامی است‌.

وی ادامه داد: متأسفانه در آزادراه اصفهان_کاشان به دلیل نبود کیفیت مسیر، نارضایتی‌هایی برای مردم ایجاد شده است.

استاندار اصفهان تأکید کرد: البته این چالش در مسیر رفع است اما انتظار می‌رود با سرعت بیشتری بهسازی این محور بسیار مهم انجام و شیرینی آن به کام مردم بنشیند.

مرتضوی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های بخش‌های مختلف دولت سیزدهم به مردم، شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: این خدمت‌رسانی همه جانبه به مردم به دلیل رویکرد رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی است که خدمت‌رسانی شایسته به مردم را یک اصل مهم و رویکرد اساسی می‌دانستند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: شهید جمهور آیت الله رئیسی زمانی که دولت را تحویل گرفتند، بسیاری از اتفاقاتی که امروز به طرح عمرانی و خدماتی تبدیل و در محور خدمت‌رسانی قرار گرفته، ناممکن به نظر می‌رسید.

مرتضوی افزود: اما امروز کشور بعد از سه سال به شرایط پایداری رسیده است، دولتی که با چند صد هزار میلیارد بدهی به رئیس جمهور شهید تحویل داده شد و در جلسات ابتدایی دولت سخن از این بود که حقوق مردادماه کارکنان دولت چگونه پرداخت شود؛ امروز در جایگاهی ایستاده که ما کارگاه عظیمی از فعالیت و پروژه‌های عمرانی را در کشور مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم تلاش‌های بسیاری در حوزه ایجاد راه‌های جدید و بهبود کیفیت و ایمنی راه‌ها شده است که قابل تقدیر است.

گفتنی است آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سایت هسته‌ای مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت با ارزش سه هزار میلیارد ریال و با هدف تسهیل در تردد و حذف نقطه حادثه‌خیز مجموعه با حضور استاندار اصفهان و معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

کد خبر 6141505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha