۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خبر داد؛

برگزاری مهمانی غدیر در ۸ شهرستان هرمزگان

برگزاری مهمانی غدیر در ۸ شهرستان هرمزگان

بندرعباس- مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری مراسم میهمانی غدیر در شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد، رودان، قشم، میناب، بشاگرد و بندرلنگه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی در نشست خبری مهمانی عید غدیر ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: اساس جشن‌های ایام الله غدیر کاملاً خاصیت مردمی دارد و مهمانی غدیر نیز مانند همه برنامه‌های فرهنگی به واسطه مردمی بودن رشد پیدا کرده است.

وی افزود: از حدود دو ماه پیش جلسات ستادهای مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر برگزار شد و کارگروه‌های مختلف جهت اجرا و پشتیبانی از مهمانی غدیر با محوریت گروه‌های مردمی تشکیل شد و در حال حاضر آمادگی داریم که این آئین بزرگ را برگزار کنیم.

حقانی بیان کرد: به برکت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام وحدت خوبی بین سازمان‌ها و نهادهای حاکمیتی برای برگزاری میهمانی غدیر ایجاد شده است و همه پای کار آمده‌اند تا زیرساخت‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این آئین مردمی را فراهم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تصریح‌کرد: همه دستگاه‌ها در راستای تسهیل‌گری برای فعالیت مردم تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام حقانی عنوان‌کرد: سال گذشته اولین سالی بود که میهمانی غدیر در سطح هرمزگان برگزار شد و حدود ۱۳۵ موکب در آن مشارکت کردند که استقبال خوبی را از سوی مردم جلب کرد.

وی ادامه داد: میهمانی بزرگ غدیر امسال در روز عید غدیر در محدوده حدفاصل بندر شهید حقانی تا بازار ماهی‌فروشان برگزار خواهد شد و مردم می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۲:۳۰ با خانواده خود در این میهمانی شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: تا الان حدود ۱۴۰ موکب در پرس لاینی که اعلام شده ثبت نام کرده‌اند و انواع و اقسام پذیرایی، خدمات، فرهنگی، سرگرمی، قرآنی و … به همت مردم پای کار آمده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که تعداد موکب‌ها به ۱۶۰ موکب افزایش پیدا کند بر همین اساس مردم می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۱۰ به هر اندازه که می‌توانند در مهمانی غدیر مشارکت کنند.

حجت الاسلام حقانی، تاکید کرد: امسال علاوه بر شهر بندرعباس در جزیره قشم، رودان، حاجی‌آباد، بندرلنگه، بشاگرد و میناب نیز مهمانی غدیر برگزار خواهد شد و برای قشم ۴۸ موکب، رودان ۴۸ موکب، بندرلنگه ۱۵ موکب و بشاگرد ۱۰ موکب به صورت قطعی ساماندهی شده‌اند.

کد خبر 6141513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha