۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰

تکرار اتفاقات فصل گذشته؛

بازی جدید بیرانوند با «فسخ» شروع شد/ پرسپولیس شکایت می‌کند!

بازی جدید بیرانوند با «فسخ» شروع شد/ پرسپولیس شکایت می‌کند!

علیرضا بیرانوند که فصل گذشته هم با فسخ قراردادش و بازارگرمی برای پیوستن به استقلال رقم قراردادش را بالا برد، دوباره اتفاق سال قبل را تکرار کرد اما این بار باشگاه قصد دارد از او شکایت کند!

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که عملکرد خوبی هم در فصل گذشته از او شاهد نبودیم و بسیاری از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داد اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد خود با این باشگاه کرد.

این اقدام بیرانوند در حالی صورت گرفته که او مطالبات فصل گذشته خود را به طور کامل از سرخ‌پوشان دریافت کرده است و مشکلی از این بابت ندارد. به همین جهت مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند از این بازیکن به مراجع رسمی شکایت کنند.

کد خبر 6141523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا شفیعی ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      0 0
      یعنی بیرانوند با داشتن وکیل قوی در امور ورزشی و قراردادها .این حرفها از هر دو طرف بعیده . احتمالا برای بکار گرفتن مخ جوانهاست .یا فروش مجلات ورزشی. یا کمبود شخصیت هم میتونه باشه
    • یاسمین AT ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      0 1
      برای بیرانوند عزیز آرزوی موفقیت داریم و برای قهرمانی های پیش روی پرسپولیس آماده ایم. بدون برانکو هم قهرمان بودیم. بدون یحیی هم قهرمان بودیم. قطعا بدون اوسمار و بیرانوند هم در مسیر قهرمانی تلاش می کنیم.