۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰

حجت‌الاسلام منتظری مطرح کرد؛

نشست مقامات عالی بریکس محل خوبی برای افشای جنایات رژیم صهیونیستی

نشست مقامات عالی بریکس محل خوبی برای افشای جنایات رژیم صهیونیستی

رییس دیوان عالی کشور بر تعمیق و توسعه هرچه بیشتر روابط قضایی و حقوقی بین دو کشور ایران و روسیه تاکید کرد و گفت: کشورهای عضو بریکس، واکنش شایسته‌ای به جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور که به منظور شرکت در نشست رؤسای دیوان‌های عالی کشورهای عضو بریکس به روسیه سفر کرده است، عصر روز سه شنبه با خانم ایرینا پادنوساوا، رئیس دیوان عالی فدراسیون روسیه دیدار و پیرامون همکاری‌های قضائی و حقوقی بین دو کشور گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در این ملاقات روابط ایران و روسیه را راهبردی خواند و اظهار کرد: رهبران دو کشور بر تعمیق و توسعه هرچه بیشتر روابط به خصوص روابط قضائی و حقوقی تاکید دارند.

رئیس دیوان عالی کشور، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، قتل عام و جنایت صورت گرفته در هشت ماه اخیر توسط رژیم اشغالگر قدس را بی سابقه خواند و ابراز امیدواری کرد که کشورهای عضو بریکس، واکنش شایسته‌ای به این جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهند.

رئیس دیوان عالی روسیه نیز با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، نشست مقامات عالی قضائی بریکس را محل خوبی برای افشای جنایات اسرائیل خواند.

وی ابراز امیدواری کرد که روابط ایران و روسیه در حوزه حقوقی و قضائی روز به روز توسعه یابد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در دیدار با رئیس دیوان عالی جمهوری بلاروس گفت: جهان از یکجانبه گرایی آمریکا آسیب فراوان دیده است و کشورهای مستقلی همانند ایران و بلاروس می‌توانند با تشریک مساعی با آمریکا مبارزه کنند.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه نسبت به ایران و بلاروس، ابراز امیدواری کرد که دو کشور در تعامل با یکدیگر و بخصوص توسعه همکاری‌های قضائی و حقوقی، این تحریم‌ها را خنثی کنند.

کد خبر 6141549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha